امام جمعه خشکبیجار:

تعریض جاده خمام به خشکبیجار مطالبه‏ به حق مردم منطقه است

حجت الاسلام امید زمانی با اشاره وضعیت جاده خمام و خشکبیجار گفت: تصادف خسارتی در این مسیر فراوانی اتفاق افتاده است لذا تعریض جاده خمام به خشکبیجار مطالبه‏ به حق مردم منطقه است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از خوبان خبر؛ حجت الاسلام امید زمانی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه خشکبیجار در مسجد جامع این شهر بر لزوم تقویت وحدت در جامعه تاکید کرد و اظهار داشت: وحدت از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و باید در جامعه تقویت شود.

امام جمعه خشکبیجار با تاکید بر اینکه اختلاف سلیقه‌های داخلی نباید موجب ضربه‌زدن به نظام شود، اضافه کرد: برخی افراد به دلیل مسائل سیاسی در پی ضربه‌زدن به هم و حذف یکدیگر هستند که مشکلاتی را برای نظام ایجاد می‌کند.

حجت الاسلام امید زمانی در بخشی از سخنرانی خود با اشاره وضعیت جاده خمام و خشکبیجار گفت: تصادف خسارتی در این مسیر فراوانی  اتفاق افتاده است لذا تعریض جاده خمام به خشکبیجار مطالبه‏ به حق مردم منطقه است.

امام جمعه خشکبیجار خطاب به استاندار و نمایندگان مردم رشت در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: انتظار داریم پیگیر  مسأله تعریض جاده خمام به خشکبیجار  بوده و با احیای بودجه های اختصاص یافته از جانب استاندار سابق و نیز وعده برخی از نمایندگان و سایر مسئولین شهرستانی اقدامات عملیاتی را آغاز نمایند.

وی افزود:  اگر مسئولین می خواهند کاری انجام دهند نسبت به تعریض این جاده تسریع کنند به خاطر اینکه این جاده با جان مردم سرو کار دارد و خیلی از جوانان در این مسیر کشته شده اند لذا نیاز است مسئولین فکر و تدبیری اندیشه کنند و فراتر از آن در روند تعریض جاده تسریع نمایند.

Share