ضرغامی در گیلان:

ترامپ با عنوان سیاهی‌لشکر و کتک‌خور در فیلم‌ها بازی می‌کرد و امروز خود را قهرمان می‌داند

ضرغامی با اعلام اینکه آمریکا فهمیده است که نمی‌تواند فروش نفت ایران به صفر برساند گفت: مقابله و ایستادگی ملت ایران به جهان نشان می‌دهد که اقدامات ترامپ روحیه ملت سلحشور ایران را برای مقابله با آمریکا تضعیف نمی‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از تسنیم، عزت الله ضرغامی صبح امروز در مراسم راهپیمایی روز استکبارستیزی در مرکز استان گیلان اظهار داشت: امروز چشم تمام دنیا به ملت ایران است تا ببیند یاوه‌گویی‌های رئیس جمهور آمریکا چه تاثیری بر ملت ایران داشته است.

وی با بیان اینکه ملت ایران امروز با وجود تمام مشکلات و تحریم‌ها در صحنه دفاع از انقلاب حضور پیدا کرده است، خاطرنشان کرد: حضور زودهنگام مردم رشت در راهپیمایی ۸ دی سال ۸۸ تاثیر مثبتی در برپایی راهپیمایی ۹ دی داشت.

عضو شورای عالی فضای مجازی با اعلام اینکه تصاویر تنها می‌تواند بخش کوچکی از واقعیت حضور عظیم مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان را نشان دهد، تصریح کرد: رژیم سر تا پا مسلح پهلوی در چنین روزی دانشجویان تهران را به جرم ابراز عقیده به رگبار بست.

ضرغامی با اشاره به تسخیر لانه جاسوسی در روز ۱۳ آبان گفت: برخی می‌گویند ما نباید به سفارتخانه آمریکا ورود می‌کردیم چون سفارتخانه خاک آن کشور است اما باید بدانند که این مکان سفارتخانه نبود بلکه یک جاسوسخانه و محل طراحی نقشه‌هایی علیه ملت ایران بود.

وی با اعلام اینکه هیچ رئیس جمهوری مانند “کارتر” علیه ملت ایران جنایت نکرد، اظهار داشت: آمریکا گمان می‌کرد که می‌تواند با انقلاب ایران ارتباط داشته باشد به همین دلیل جاسوس‌هایی را در دولت موقت ایران تربیت کرد که یکی از آن‌ها سخنگوی دولت موقت بود.

عضو شورای عالی فضای مجازی کشور با اشاره به ایجاد اختلافات قومی و قبیله‌ای توسط آمریکا در اوایل انقلاب خاطرنشان کرد: اسناد خباثت‌ها و خیانت‌های آمریکا در اسنادی مکتوب منتشر شده است که باید حتماً مطالعه شود.

وی با بیان اینکه جاسوس‌های حاضر در لانه جاسوسی همه تلاش خود را برای نابودی اسناد موجود در این مکان انجام دادند، گفت: تسخیر لانه جاسوسی حرکتی نمادین بود و دانشجویان پیرو خط امام قصد داشتند تا تبعیت خود از امام(ره) را ثابت کنند.

ضرغامی با تاکید بر اینکه امام خمینی(ره) تسخیر لانه جاسوسی آمریکا را انقلاب دوم دانستند، خاطرنشان کرد: افرادی که امروز خود را پیرو امام راحل می‌دانند اما دم از ارتباط با آمریکا می‌زنند باید سخنان امام رحمت الله را مرور کنند.

عضو شورای عالی فضای مجازی کشور با اشاره به انقلاب بزرگ مردم مصر و شکست خوردن آن به دلیل اعتماد به آمریکا عنوان داشت: وجود رهبران نادان سبب شد تا انقلاب بزرگ مردم مصر شکست بخورد‌.

ضرغامی با اعلام اینکه اعتماد رهبران نادان مصر به آمریکا سبب شد تا انقلاب مردم مصر از بین برود، اظهار داشت: دانشجویان پیرو خط امام ۴۴۴ روز در لانه جاسوسی حضور داشتند و آنجا را به یک پایگاه انقلابی تبدیل کردند.

عضو شورای عالی فضای مجازی کشور با بیان اینکه تسخیر لانه جاسوسی آمریکا هیمنه آمریکا در جهان را شکست، خاطرنشان کرد: انتشار تصاویر دستگیری جاسوس‌ها و تفنگداران آمریکا ابهت پوشالی آمریکا در جهان را شکست.

وی با اعلام اینکه تجارب امروز کشور و تدابیر هوشمندانه مقام معظم رهبری باعث شد تا نسل‌های امروزی واقعیت چهره آمریکا را بشناسند، گفت: رهبر انقلاب از ابتدا هشدارهای لازم را به دولت می‌دانند اما همزمان سعی می‌کردند تا راه را برای تصمیم‌گیری مستقل خود باز بگذارند.

ضرغامی با اعلام اینکه وزارت خارجه ایران به طور کامل بدعهدی‌های آمریکا را احساس کرده است، خاطرنشان کرد: تحریم‌های آمریکا علیه ایران نه در زمان رئیس جمهور سابق آمریکا رفع شد و نه در زمان ترامپ دیوانه برداشته شد‌.

عضو شورای عالی فضای مجازی کشور با تاکید بر اینکه برخی سیاستمداران ورشکسته می‌گویند که باید با ترامپ مذاکره کرد، تصریح کرد: امروز شخص رئیس جمهور که برجام را دستاورد خود می‌دانست نیز معتقد است که مذاکره با ترامپ دیوانگی است.

ضرغامی با اشاره به پوستر منتشر شده توسط ترامپ و تهدید او به اعمال تحریم‌ها علیه ملت ایران در روز ۱۳ آبان اظهار داشت: ترامپ قبلاً با عنوان سیاهی‌لشکر و کتک‌خور در برخی فیلم‌ها بازی می‌کرد و امروز خود را قهرمان می‌داند.

وی با اعلام اینکه آمریکا فهمیده است که نمی‌تواند فروش نفت ایران را به صفر برساند، خاطرنشان کرد: امروز مقابله و ایستادگی ملت ایران به جهان نشان می‌دهد که اقدامات ترامپ روحیه ملت سلحشور ایران را برای مقابله با آمریکا تضعیف نمی‌کند.

Share