معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان:

تحمل و صبر بیشتری در مقابل انتقادات و اظهارنظرها داشته باشیم

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با تأکید بر لزوم انتقادپذیر بودن مسئولان در اجرای امور، گفت: تضارب آرا زمینه رشد و توسعه جامعه را فراهم می کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از مهر، علی اصغر جمشیدنژاد در جلسه شورای اداری که در سالن میرزای شفتی فرمانداری شهرستان شفت برگزار شد، اظهار کرد: خدمت رسانی به مردم و جلب رضایتمندی آنها مهم‌ترین وظیفه مسئولان است.

جمشیدنژاد با بیان اینکه نیازمند این هستیم که در شرایط فعلی، تحمل و صبر بیشتری در مقابل انتقادات و اظهارنظرها داشته باشیم، افزود: تضارب آرا سبب رشد و توسعه جامعه می شود.

وی با اشاره به اینکه امروز با انواع محدودیت‌ها اعم از زمان، مکان و اعتبار مواجه هستیم، گفت: مسئولان به رغم وجود این محدودیت‌ها باید به ارائه خدمات به مردم بپردازند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان در ادامه با تأکید برلزوم اولویت‌بندی براساس‌ کارشناسی‌های صورت گرفته در انجام امور با توجه به محدویدت‌ها، بیان کرد:  با توجه به این شرایط اولویت اصلی در انجام امور بیشتر در مناطقی است که دارای ظرفیت و پتانسیل فراوان بوده که این امر در حوزه روستایی و شهری باید مدنظر قرار گیرد.

وی با بیان اینکه کشور در شرایط خاص قرار دارد، تصریح کرد: مسئولان ارشد نظام از وجود مشکلات در حوزه اقتصادی، افزایش تورم و سقوط ارزش پولی و معیشتی مردم خبر داشته و تلاش می کنند تا این وضعیت بهبود یافته و مشکلات برطرف شود.

جمشیدنژاد تأکید کرد: وجود انسجام، اتحاد، هم افزایی و وحدت میان مردم و مسئولان در این برهه از زمان حائز اهمیت است که نتیجه آن بهبود وضعیت معیشت مردم و شرایط اقتصادی کشور خواهد بود. ملت ایران همانند ۴۰ سال گذشته از این سختی نیز گذر می کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با اشاره به مراسم تودیع و معارفه معاون فرمانداری شهرستان شفت، تأکید کرد: استاندار گیلان تلاش داشت که انتصابات و پست‌های خالی مدیریتی تا پایان تابستان امسال تکمیل شود که متاسفانه به دلیل وجود برخی مشکلات این امر میسر نشد.

وی ادامه داد: انتظار می رود معاون جدید فرمانداری شهرستان شفت تلاش کند تا با همراهی سایر مسئولان این شهرستان زمینه رشد و توسعه در این شهرستان فراهم شود.

گفتنی است نشست شورای اداری شهرستان شفت صبح امروز ( پنجشنبه) با حضور علی اصغر جمشیدنژاد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان، محمدرضا محسنی فرماندار شفت و مسوولین و روسای ادارت این شهرستان در سالن میرزای شفتی فرمانداری برگزار شد.

در پایان این نشست طاهر کوهی به عنوان معاون فرماندار شفت معرفی شد.

Share