نحوه دور زدن قانون به روایت صالحی امیری

تاج در فدراسیون فوتبال ماندنی شد|فوتبال در شرایط کنونی به آرامش نیاز دارد

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: در پی جلسات فشرده‌ای که با وزیر ورزش و جوانان و ریاست فدراسیون فوتبال داشتیم قرار شد تا تاج به خدمت خود در فدراسیون فوتبال ادامه دهند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سیدرضا صالحی امیری در گفت و گو با سایت کمیته ملی المپیک با تقدیر از فعالیت های فدراسیون فوتبال و موفقیت های ارزشمند آن گفت: فوتبال در شرایط حساس کنونی نیاز به آرامش دارد و نتایج و عملکرد نشان می دهد عملکرد فوتبال در سال‌های اخیر درخشان و افتخارآمیز بوده است.
رییس کمیته ملی المپیک با تاکید بر ارزیابی مثبت وزیر ورزش و جوانم از عملکرد فدراسیون فوتبال اظهار داشت: در آستانه جام ملتهای آسیا هستیم و همه باید تمامی توان و ظرفیت خود را برای موفقیت تیم ملی در کنار هم قرار دهیم.

صالحی امیری با اشاره به قانون ماده ۶۰ خدمات مدیریت کشور عنوان کرد: بر اساس این قانون آقای تاج می تواند خود را از حالت بازنشستگی به اشتغال مجدد با رعایت قانون برگرداند.

رییس کمیته ملی المپیک افزود: تاج بارها اعلام کرد در مسیر قانون قرار دارد و خود را ملزم به اجرای آن می داند.
صالحی امیری گفت: خوشبختانه شرایطی مهیا شده است که بتوانیم از ظرفیت و توانمندی ایشان در چارچوب قوانین و مقررات کشور استفاده کنیم و امیدوارم روال قانونی اعاده به خدمت او انجام شود.

Share