ذاکری در شصت و دومین جلسه شورای شهر:

برخی مدیران شهرداری هیچ کاری انجام نمی‌دهند | تغییر خط پروژه امام علی (ع) خلاف است

شب گذشته ۲۱ آبان ماه و در شصت و دومین جلسه شورای شهر بهراد ذاکری عملکرد شهرداری در زمان سرپرست را نقد و بررسی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عضو شورا با اشاره به طرح سوالهای مطرح شده از سوی رئیس شورا اظهار کرد: ای کاش این سئوالات جدی در زمان آقای نصرتی هم پرسش می شد ولی شهردار قبلی با سلام و صلوات آمد و با سلام و صلوات رفت و هیچ گزارشی ارائه نداد.

ذاکری ادامه داد: بسیاری از موارد مطرح شده به وضعیت نیروی انسانی برمی گردد. اکنون شهرداری دچار ایستادگی و مردگی شده است. همه مشکلات شهرداری ناشی از عدم درآمد نیست، در مدیران شهرداری ایده و فکری دیده نمی شود. و سیستم تنبل بار آمده است. در چنین فضایی نه تنها آقای بهارمست، که هیچ کس دیگر هم نمی تواند تغییر ایجاد کند.
وی با اشاره به تغییر مدیریت های زودهنگام در دوره گذشته، تصریح کرد: به علت اینکه تغییرات جدی و سریع رخ می داد، مدیران نیز عادت کردند تنها دنبال مدیریت کوتاه مدت باشند به همین دلیل دنبال برنامه بلند مدت نیستند.
ذاکری با ابراز تاسف از عدم پاسخگویی دیگر مدیران شهرداری ابراز کرد: بنده به مدیر منطقه تماس می گیرم که چرا چاله های محدوده خود را مرمت نمی کند، پاسخ می دهد در محدوده محل خدمت من چاله وجود ندارد! درصورتی که خود بنده در محل ترددم در این منطقه روزانه چاله های متعددی می بینم.

وی تاکید کرد: برخی از مدیران شهرداری از صبح هیچ کاری انجام نمی‌دهند، نه تفکری دارند و نه ورود و خروج ایشان کنترل می شود. شهرداری تکان اساسی می خواهد، یک برنامه مشخص باید ارایه دهند. مقصر اصلی خود ما هستیم که ساختار را به گونه ای تعریف کرده ایم که مدیران پاسخگو به شورا نباشند.
عضو کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورا با اشاره به وضعیت قراردادهای شرکت های خدماتی اذعان کرد: مدیران شهرداری اصلا پاسخگوی وضعیت نظارت بر شرکت های خدماتی نیستند. حتی مدیر قدرت ندارد شرکتها را بازخواست کند و همچنان مدیر انسانی ما قربانی عقب ماندگی و بدهی به شرکتها می شود.
وی ضمن قدردانی از پرسنلی که با احساس مسئولیت کار می کنند، گفت: باید قدردان زحمت ایشان بود در عین حال مدیران متخلف نیز پیگرد قانونی شوند. هر نوع تغییر مجوز در اجرای طرح و تغییر خط پروژه امام علی (ع) خلاف است و باید این موضوع بررسی قضایی شود.
ذاکری ادامه داد: در بحث اجرای تصفیه خانه شیرابه سراوان نیز قرار بود نتایج آزمایشگاه بصورت یک ماه متناوب به شورا گزارش شود و پس از بررسی و نظارت قرار داد اجرایی گردد.
Share