صدای شهروندان

با هر بارندگی، تالش به پارکینگ تبدیل می‌شود!

از سال‌ها قبل هر زمان بارندگی سنگین اتفاق می‌افتد به دلیل بسته شدن پل که چه عرض کنم، سی و سه لوله کمربندی تالش! تنها راه ارتباطی غرب و شرق تالش که یک پل دوبانده مرکز شهر است و شاید ده‌ها سال پیش ساخته شده باید ساعت‌ها در ترافیک باشیم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، یکی از شهروندان گیلانی در پیامی خطاب به دیارمیرزا نوشت: از سال‌ها قبل هر زمان بارندگی سنگین اتفاق می‌افتد به دلیل بسته شدن پل که چه عرض کنم، سی و سه لوله کمربندی تالش! تنها راه ارتباطی غرب و شرق تالش که یک پل دوبانده مرکز شهر است و شاید ده‌ها سال پیش ساخته شده باید ساعت‌ها در ترافیک باشیم. امروز نیز با بارندگی شدید، کمربندی تالش بسته شده است.

این شهروند نوشت: در آستانه تعطیلات با توجه به خیل عظیم مسافر باز هم تالش از میدان امام تا پل اصلی شهر در سه شریان اصلی به پارکینگ مبدل گشته و الان ساعت‌هاست که خودروها بدون حرکت پشت سرهم قرار می‌گیرند.

وی همچنین افزود: علی رغم اینکه تالش دومین شهرستان بزرگ استان و تنها مسیر اصلی ارتباطی از استارا به رشت است ولی با هر بارندگی هر دو طرف پل قفل می شود و شاید تا ۵ ساعت عبور از این پل زمان می‌برد.

این فرد گیلانی در پایان برای تیم تحریریه دیارمیرزا نوشت: کمربندی تالش متوقف است و پل غیر استاندار کمربندی فعلی شهر و عدم تعریض پل اصلی شهر در ۳۰ سال اخیر دلایل اصلی این مشکل است و بی تدبیری در سال‌های اخیر این مشکل را به بزرگترین معضل جاده‌ای استان مبدل کرده است.

Share