معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان:

این حق فرمانداران است که همکاران خود را انتخاب کنند|خیلی زودتر از اجرای تحریم‌ها به استقبال آنها رفتیم

جمشیدنژاد با بیان اینکه اتفاقاتی که قرار بود امروز پیش بیاد، دو ماه پیش اتفاق افتاد و ما خیلی زودتر از اجرای تحریم‌ها به استقبال آنها رفتیم، اظهار داشت: ما امروز شاهد اجرای دور جدید تحریم‌های آمریکا هستیم، اما تاثیر آن در مقایسه با اتفاقی که دو ماه گذشته رخ داد قابل مقایسه نیست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، علی‌اصغر جمشیدنژاد در مراسم تودیع و معارفه بخشداران شهرستان ماسال با اشاره اتفاقات اخیر کشور و دسیسه های اقتصادی دشمنان گفت: ۱۳ آبان ماه همواره روز مهمی برای کشور ما به شمار آمده است، امسال این روز مصادف شده با روز اجرای تحریمهای آمریکا؛ خب، تحریم‌ها به اجرا درآمد اما دیدیم، تاثیر آن چنانی نداشته است.

وی با بیان اینکه اتفاقاتی که قرار بود امروز پیش بیاد، دو ماه پیش اتفاق افتاد و ما خیلی زودتر از اجرای تحریم‌ها به استقبال آنها رفتیم، اظهار داشت: ما امروز شاهد اجرای دور جدید تحریم‌های آمریکا هستیم، اما تاثیر آن در مقایسه با اتفاقی که دو ماه گذشته رخ داد قابل مقایسه نیست؛ این نشان میدهد که بحث روانی تا چه میزان می تواند تاثیرگذار باشد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان افزود: امید داریم با بسته های حمایتی که دولت برای حمایت از مردم در نظر گرفته روزها و شرایط سخت را سپری کنیم.

جمشیدنژاد با اشاره به انتصاب بخشداران جدید در شهرستان ماسال افزود: ما در بحث توسعه، سخت افزارها را مد نظر قرار می دهیم، اما عامل اصلی توسعه، نیروی انسانی است و این تجربیاتی که این عزیزان داشته اند، قطعا بی نتیجه نخواهد ماند و در جاهای مناسب مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

وی یادآور شد: هر شخصی که به عنوان فرماندار و نماینده عالی دولت در شهرستانی استقرار پیدا می کند، می بایست تیم خود را با اهدافی که ترسیم می کند، مشخص نموده و این حق فرمانداران هست که با استقرارشان، همکاران خود را انتخاب نمایند تا بتوانند برنامه هایشان را پی بگیرند.

معاون استاندار گیلان در ادامه و در خصوص عملکرد فرماندار شهرستان ماسال گفت: مهندس عامر جزو فرمانداران بسیارخوب ماست که در دغدغه داشتن، احساس نمودن و درک مناسب از منطقه و مشکلات، فعال بون در عرصه خدمت و همچنین داشتن تجربیات مناسب در مجموعه مدیریتهای گذشته و همینطور تخصصی که دارند، بسیار با علاقه مندی و احساس مسئولیت مطالب شهرستان را پی می گیرند و امیدوار هستیم با ترکیب جدیدی که ایجاد می شود، شاهد تشدید این تلاش ها باشیم.

در انتهای این مراسم ضمن تقدیر از تلاش های آقایان محمد ابروفراخ و سید رضا صفوی، آقایان فرزاد امدادی و بابک خادم آزاد به عنوان بخشداران جدید مرکزی ماسال و شاندرمن معرفی شدند.

Share