۱۱ و ۱۲ آبان

اکران فیلم‌های سهراب شهیدثالث به همراه نشست‌های پژوهشی در گیلان

این رویداد ۱۱ و ۱۲ آبان ۱۳۹۷ در دو شهر انزلی و رودبار با نمایش فیلم «یک اتفاق ساده» سهراب شهیدثالث و پنل تخصصی پژوهشی با عنوان «شب سهراب شهیدثالث» آغاز می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  فیلم‌های سهراب شهیدثالث به همراه نشست‌های پژوهشی در گیلان اکران می شود.

این رویداد ۱۱ و ۱۲ آبان ۱۳۹۷ در دو شهر انزلی و رودبار با نمایش فیلم «یک اتفاق ساده» سهراب شهیدثالث و پنل تخصصی پژوهشی با عنوان «شب سهراب شهیدثالث» آغاز می‌شود و از ۱۹ تا ۲۵ آبان با نمایش شش فیلم‌: «یک اتفاق ساده، طبیعت بیجان، درخت بید، هانس؛ جوانی از آلمان، تابستان گرابه و فرزندخوانده‌ی ویرانگر» و همچنین اکران فیلم مستند «سفر سهراب»به کارگردانی امید عبدالهی، به همراه پنل‌های پژوهشی توسط منتقدان و پژوهشگرانی چون: فرزام امین‌صالحی، امیرحسین سیادت، نوید پورمحمدرضا، علی عامری، نسترن صارمی، رضا خباز و با حضور کارگردان مستند سفر سهراب؛ تحت عنوان هفته‌ی سهراب شهیدثالث؛ رشت برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است که امکان اکران فیلم‌های آلمانی این فیلم‌ساز در شهر رشت، برای اولین بار و با همکاری گروه هنر و تجربه فراهم شده است.

ضمناً نمایش فیلم یک اتفاق ساده و پنل پژوهشی شب‌های سهراب شهیدثالث در دو شهر انزلی و رودبار برای عموم رایگان است. علاقه‌مندان حضور در هفته‌ی سهراب شهیدثالث؛ رشت هم می‌توانند با مراجعه به سایت هفت‌ساز به آدرس: www.haftsaz.com برای خرید بلیت اقدام کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید کانال اینستاگرام و تلگرام گروه فرهنگی هنری اکنون را دنبال کنید و یا با تلفن روابط عمومی تماس بگیرید.
اینستاگرام: instagram.com/aknoun.cultural.group
تلگرام: t.me/aknoun_cultural_group
روابط عمومی: ۰۹۱۱۶۵۴۶۳۵۵

Share