مدیرکلی که در مراسم معارفه تغییر کرد

انتصاب خلق‌الساعه و عجیب یک مدیر به بهانه اشتباه تایپی!+ فیلم

در حالی که قرار بود محمد خالقی به‌عنوان‌مدیرکل پست خراسان شمالی انتخاب شود، علی‌اکبر خانی در دقیقه ۹۰ و در انتهای مراسم معارفه به این سمت معرفی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از تسنیم، در جریان مراسم تودیع ابراهیم هزارجریبی مدیرکل بازنشسته و معارفه محمدخالقی به‌عنوان مدیرکل جدید پست استان خراسان شمالی، اتفاقی نادر، مراسم را تحت تاثیر قرار داد.

در این‌مراسم که از قبل به عنوان معارفه محمد خالقی به‌عنوان مدیرکل جدید پست استان اطلاع‌رسانی و دعوت شده بود، به ناگاه و با اعلام یکی از اعضای هیئت مدیره شرکت پست کشور، علی اکبر خانی به این سمت معرفی شد.

این در حالی است که در مراسم معارفه، طبق رسم این‌گونه مراسمات، تمامی میهمانان سخنرانی کرده و بنرهای مراسم نیز به‌نام محمد خالقی نصب شده بود.

اتفاق عجیب این مراسم زمانی بود که قرار بود لوح انتصاب مدیر جدید به خالقی داده شود که در این هنگام اسکندر حلال‌خور عضو هیات مدیره شرکت پست ایران پشت تریبون قرار گرفت و با اعلام این موضوع که اشتباه تایپی اسم خالقی را به‌عنوان مدیرکل جدید معرفی کرده، از وی معذرت خواست.

این اعلام با بهت و حیرت همه حاضران و معاون استاندار خراسان شمالی و همهمه افراد حاصر در مراسم همراه بود.

به گفته حلال‌خور، علی‌اکبر خانی که وی نیز در مراسم حضور داشت به‌عنوان مدیرکل جدید پست استان معرفی شده است. خانی نیز پس از این ماجرا روی سن آمد و با اعلام اینکه برای سخنرانی آمادگی ندارد از خالقی عذرخواهی کرد.

سوال بسیاری از اصحاب رسانه استان اینجاست که چه شباهتی بین اسم محمد خالقی و علی‌اکبر خانی وجود داشته که این اشتباه فاحش آن هم در دقیقه ۹۰ رخ داده است؟

Share