معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری گیلان خبرداد:

الکترونیکی شدن انتشار آگهی‌های قضایی در دادگستری گیلان

مجید الهیان گفت: با ادامه روند اجرای خدمات نوین الکترونیک قضایی در دادگستری گیلان، انتشار آگهی در موارد تعیین شده قانونی به صورت الکترونیک و در سامانه اینترنتی آگهی صورت می پذیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، با ادامه روند اجرای خدمات نوین الکترونیک قضایی در دادگستری گیلان، انتشار آگهی در موارد تعیین شده قانونی به صورت الکترونیک و در سامانه اینترنتی آگهی صورت می پذیرد.

مجید الهیان، معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری گیلان با اعلام اینکه از این پس انتشار آگهی به صورت غیرالکترونیک و از طریق روزنامه های کثیرالانتشار کاغذی امکان پذیر نمی باشد تصریح کرد: براساس قانون و تمهیدات صورت گرفته از سوی مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه، از این پس آگهی های قضایی در سامانه آگهی الکترونیک قضایی به نشانی agahi.adliran.ir قرار می گیرد.

وی در تشریح مزایای این شیوه جدید نشر آگهی های قضایی اظهار داشت: انتشار الکترونیک آگهی ها ضمن کاهش زمان رسیدگی پرونده های قضایی سبب صرفه جویی در هزینه ها و دسترسی آسان مردم به صورت متمرکز به آگهی منتشره می شود.

الهیان خاطر نشان کرد: در شیوه الکترونیکی، کلیه آثار قانونی مرتبط با انتشار، رویت و بازه زمانی تعیین شده، بر این قبیل آگهی ها نیز مترتب بوده و نشر آگهی از این طریق معتبر و کافی می باشد.

Share