سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس:

احتمال رای آوردن وزرای پیشنهادی رئیس جمهور زیاد است

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: پیش بینی می‌شود هر چهار گزینه رئیس جمهور جهت تصدی وزراتخانه‌ها بتوانند نظر مثبت نمایندگان مجلس را جلب کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از تسنیم، ولی داداشی با اشاره به آخرین وضعیت احداث سیستم فاضلاب شهرستان آستارا اظهار داشت: مسئله عدم ساماندهی فاضلاب در سال‌های اخیر به یکی از مشکلات جدی مردم آستارا تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه با پیگیری‌های مستمر انجام شده امسال اعتبارات خوبی برای این طرح در نظر گرفته شد گفت: با نظر مثبت وزیر نیرو مبلغ ۱۱۵ میلیارد تومان از محل ماده ۵۶ واگذاری پروژه های دولتی برای اجرای طرح فاضلاب آستارا جذب شد و پیگیری‌ها جهت افزایش این اعتبارات ادامه دارد.

داداشی با بیان اینکه شهرستان مرزی بندر آستارا در ردیف شهرهای پرتنش فاضلابی کشور قرار گرفته است بر لزوم توجه ویژه دولت جهت تسریع در اجرای این پروژه مهم تاکید کرد و افزود: از سال ۷۹ تا سال گذشته بودجه‌ای برای اجرای آن اختصاص داده نشده بود.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح عملیاتی تعریض جاده آستارا-اردبیل  تصریح کرد: در این راستا بیش از ۲۵ میلیارد تومان در فاز نخست جهت تعریض جاده آستارا-اردبیل از محل اعتبارات ملی تخصیص یافته است.

رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان هزینه اجرای طرح عملیاتی تعریض جاده آستارا -اردبیل را در سه فاز مبلغ هزار میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: با تعریض و بهسازی جاده آستارا-اردبیل به ویژه در حوزه آقچای شاهد کاهش سوانح جاده‌ای در این محور خواهیم بود.

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با اشاره به آخرین وضعیت وزرای پیشنهادی رئیس جمهور به مجلس گفت: جو حاکم در مجلس را تقریباً مثبت ارزیابی می‌کنیم و پیش بینی می‌شود هر چهار گزینه رئیس جمهور جهت تصدی وزراتخانه‌ها بتوانند نظر مثبت نمایندگان مجلس را جلب کنند.

Share