فتاح خبرداد:

۳۸۲ هزار دانش آموز، دانشجو و طلبه تحت پوشش کمیته امداد هستند

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه مرحله دوم جشن عاطفه‌ها برای حمایت از دانش‌آموزان نیازمند امروز در تمامی مدارس برگزار می‌شود از رشد ۳۵ درصدی کمک‌های مردمی در مرحله اول جشن عاطفه ها خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  به نقل از خانه ملت، پرویز فتاح  با بیان اینکه ۳۱۰ هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی تحت پوشش کمیته امداد هستند، گفت: یکی از سرفصل‌های حمایتی کمیته امداد، حمایت از تحصیل فرزندان تا مقطع متوسطه و دانشگاه است؛ البته در حال حاضر حدود ۷۲ هزار نفردانشجو و طلبه نیز مورد حمایت مالی و تحصیلی کمیته امداد قرار دارند.

مهر امسال حتی یک دانش‌آموز بدون لوازم‌التحریر به مدرسه نرفت

 وی ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در سال جاری از محل کمک‌های مردمی و دولتی بسته‌های لوازم التحریر میان ۳۱۰ هزار دانش آموز توزیع شد و حتی یک نفر هم بدون کیف و لوازم التحریر به مدرسه نرفت و با آمادگی لازم توانستند در مدرسه حضور یابند.

رشد ۳۵ درصدی کمک های مردمی در جشن عاطفه‌های امسال/ امروز برگزاری مرحله دوم جشن عاطفه ها

فتاح از رشد ۳۵ درصدی کمک های مردمی در جشن عاطفه‌های امسال خبر داد و گفت: مرحله دوم جشن عاطفه‌ها برای حمایت از دانش آموزان نیازمند امروز (چهارشنبه، ۱۱مهرماه ) در تمامی مدارس برگزار می‌شود که به این منظور پاکت‌هایی آماده شده و با ارسال به مدارس توسط دانش‌آموزان به والدین داده می‌شود که در صورت تمایل وجهی را کمک کنند.

رییس کمیته امداد امام خمینی ( ره ) افزود: بعد از جمع‌آوری این کمک‌ها توسط مدیران و مسئولان مدارس و هماهنگی با ما در بین دانش آموزان نیازمند توزیع می شود

Share