به مدت ۱۴ ساعت؛

گاز بلوار لاکان رشت قطع می‌شود

گاز بخشی از مشترکان بلوار لاکان شهر رشت فردا به مدت ۱۴ ساعت قطع خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، شرکت گاز استان گیلان امروز اعلام کرد: به دلیل تعمیرات، گاز بخشی از بلوار لاکان شهر رشت از ساعت ۸ تا ۲۲ فردا قطع خواهد شد.

این شرکت از مشترکان گاز خواست در این مدت از دستکاری تجهیزات گاز رسانی خودداری کنند.

نشت یابی بیش از ۱۴ هزار کیلومتر از خطوط گاز در گیلان

حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان از نشت یابی ۱۴ هزار و ۳۶۰کیلومتر از شبکه و خطوط تغذیه گاز در نیمه اول سال جاری در استان خبر داد.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اعلام این خبر افزود: این نشت یابی ها در ۳۲ شهر و روستای استان صورت پذیرفته است و معادل ۵۹ درصد کل خطوط گاز در استان می باشد.

مهندس اکبر افزود: این میزان نشت یابی در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶۵ درصد افزایش داشته و در نوع خود یک رکورد محسوب می گردد.

وی همچنین با اشاره به وجود بیش از ۵۷۴ هزار انشعاب گاز در استان گفت: همکارانم در واحد بازرسی فنی در نیمه اول سال جاری توانستند بیش از ۳۵۲ هزار انشعاب و علمک و ۱۶۱ ایستگاه را مورد نشت یابی قرار دهند.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با بیان این موضوع که در استان بیش از ۲۰ هزار کیلومتر شبکه گاز وجود دارد، بر ضرورت توجه بیشتر و بازرسی دقیق تر از شبکه تغذیه و توزیع گاز به منظور اجتناب از بروز هرگونه حادثه ناگوار و انتقال مطمئن گاز به مشترکین عزیز تاکید کرد.

مهندس اکبر در پایان بر اهمیت رعایت مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی تاکید نمود و گفت: اگرچه گاز مایه آرامش و آسایش مردم است ولی در صورت عدم رعایت نکات ایمنی، استفاده از وسایل گازسوز غیر استاندارد و یا سهل انگاری می تواند زمینه ساز حوادثی ناگوار گردد.

Share