علی کریمی با تشریح آخرین وضعیت تیم:

کار مدیریتی سپیدرود را هم برعهده داریم | امیدوارم قول‌های مسئولان محقق شود

کریمی با اشاره به تعهد انجام شده‌اش در قبال طلبکاران این طور می‌گوید: برای اطلاع هواداران باید بگویم ما تعهد کرده بودیم که چهار میلیارد تومان از کل بدهی‌های باشگاه سپیدرود و تمام هزینه های فصل جاری را پرداخت کنیم که خوشبختانه طی دو ماه اخیر این اتفاق افتاد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا علی کریمی سرمربی سپیدرود درباره شرایط تیمش می‌گوید: شرایط تیم را همه می‌دانند، این که از ابتدای فصل چه اتفاقاتی برای تیم افتاد و درگیر چه مسائلی بود. ما فصل گذشته فقط کار فنی را انجام می‌دادیم اما الان کار مدیریتی را هم برعهده داریم. طی هفته های گذشته زمان زیادی را صرف پرداخت بدهی‌ها کردیم که هر روز به مبلغ آن اضافه می شد.
کریمی با اشاره به تعهد انجام شده‌اش در قبال طلبکاران این طور می‌گوید: برای اطلاع هواداران باید بگویم ما تعهد کرده بودیم که چهار میلیارد تومان از کل بدهی‌های باشگاه سپیدرود و تمام هزینه های فصل جاری را پرداخت کنیم که خوشبختانه طی دو ماه اخیر این اتفاق افتاد و ما اسامی آن ها را طی نامه ای به هیئت فوتبال ارائه دادیم. حالا اگر از این پس خدای نخواسته اتفاقی برای تیم در آینده مثل جریمه شدن، بسته شدن پنجره نقل و انتقالات و … بیفتد به عهده مالکان قبلی خواهد بود.البته لازم می دانم تشکر ویژه ای کنم از عزیزانی که به خاطر تیم شهرشان نه فقط مبالغی از حق و حقوق خود را بخشیدند بلکه در نحوه دریافت طلب شان هم نهایت همکاری را با باشگاه داشتند. امیدوارم باقی مانده بدهی باشگاه هم با کمک مسوولان سابق تیم پرداخت شود. ضمن این که ما تا امروز ۲۰ درصد از مبلغ قرارداد فصل جاری بازیکنان را هم پرداخت کرده ایم.
سرمربی سپیدرود درباره حضور هواداران و حمایت‌های آن ها می‌گوید: مثل همیشه دلگرمی ما همین عزیزان هستند که در جریان مشکلات تیم قرار دارند. فکر می‌کنم نیاز به گفتن نباشد. من مطمئنم که آن‌ها تیم محبوب شان را تنها نخواهند گذاشت چون می‌دانند بیش از هر زمان دیگر به حمایت شان نیاز داریم تا به امید خدا اولین پیروزی فصل را به دست آوریم.

کریمی ابراز امیدواری کرد وعده های داده شده از سوی مسوولان استان در راستای تقویت تیم محقق شود.

وی در پایان از سالاری استاندار محترم گیلان، خانم بخشی مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان و همچنین صادقی معاون ایشان که قول مساعدت و همکاری های لازم برای ایجاد زیرساخت های یک باشگاه حرفه ای را داده اند تشکر کرد و ابراز امیدواری کرد قول های داده شده برای باشگاه میسر شود.

Share