سخنگوی شورای شهر رشت:

چهره خبیث منافقان در حادثه تروریستی اهواز نمایان تر شد

سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت با تسلیت به خانواده شهدای حادثه تروریستی اهواز گفت: در این حادثه چهره خبیث و پست منافقان کوردل و دشمنان انقلاب نمایان تر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فاطمه شیرزاد با ابراز تاسف از حادثه تاسف بار تروریستی در اهواز اظهار کرد: آنانی که کمر به نابودی انقلاب بسته اند بدانند که با این اقدامات بی شرمانه موجب وحدت بیشتر ملت خواهند شد و آرزوی کثیفشان را به گور خواهند برد.

وی با بیان اینکه شهادت کودک سه ساله در حادثه تروریستی اهواز لکه ننگی دیگر بر پیکر فاسد دشمنان انقلاب بود تصریح کرد: ملت ایران اسلامی در حمایت از ارزشهای اسلام و آرمان های انقلاب روزهایی سخت تر از این را نیز پشت سر گذاشته و خم به ابرو نیاوردند.

شیرزاد با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی با روح و جان مردم ایران عجین شده است گفت: به حول و قوه الهی ملت ایران اسلامی در مقابل تمامی توطئه های دشمنان قد علم کرده و دشمنان مزدور بدانند به زودی پاسخ کوبنده ای دریافت خواهند کرد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت با تسلیت به داغدیدگان این حادثه تروریستی بیان کرد: شهادت در ماه محرم، ماهی که متعلق به سرور و سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین(ع) است افتخاری بود که نصیب این عزیزان شد و یقینا دعای خیر آنان همواره پشتیبان این نظام و ملت خواهد بود.

Share