توزیع بسته حمایتی هنوز اجرا نشد

وزارت کار توزیع بسته حمایتی دولت را تکذیب کرد

احمد رستمی، مدیرکل امور رفاهی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: هنوز در هیات دولت درباره جزئیات توزیع سبد حمایتی تصمیم گیری نشده و خبر توزیع این بسته از امروز، کذب است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایرنا، مدیرکل امور رفاهی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: خبر توزیع بسته حمایتی که در شبکه های اجتماعی منتشر شده، صحت ندارد و هنوز این طرح اجرایی نشده است.

«احمد رستمی» افزود: هنوز در هیات دولت درباره جزئیات توزیع سبد حمایتی تصمیم گیری نشده و خبر توزیع این بسته از امروز، کذب است.

وی افزود: هر زمان که جزئیات بسته حمایتی در دولت مصوب شود، زمان و نحوه توزیع آن نیز از سوی دولت از طریق رسانه های جمعی اعلام خواهد شد.

طرح توزیع بسته حمایتی با هدف حمایت و تامین معیشت کارگران و اقشار آسیب پذیر مطرح شد اما هنوز جزئیات و نحوه اجرای این طرح مشخص نیست.

«انوشیروان محسنی بندپی» سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این باره گفته است؛ همه افرادی که حقوق زیر ۳ میلیون تومان دریافت می کنند، مستمری بگیران کمیته امداد و سازمان بهزیستی به علاوه کارگران فصلی مشمول دریافت بسته حمایتی می شوند.

با این حال امروز در فضای مجازی خبری مبنی بر آغاز توزیع سبد کالای حمایتی دولت منتشر شد که به دنبال آن برخی شهروندان به تصور صحیح بودن خبر، برای دریافت آن به فروشگاههای بزرگ مراجعه کردند در حالی که خبر از اساس غلط بود.

در شبکه های مجازی اینگونه عنوان شده بود که مبالغ در نظر گرفته شده برای آن دسته از گروه‌هایی که مشمول دریافت این سبد حمایتی می‌شوند، به حساب یارانه‌ سرپرست خانوار واریز شده و در فروشگاه‌های عرضه‌کننده این سبد حمایتی، امکان تهیه اقلام مصرفی خانوار برایشان مهیا شده است و فقط ارایه کارت ملی برای دریافت آن کافی است.

Share