مهدی لطفی:

ورزش نیازمند سیاست، نه ابزار آن

به شخصه به این موضوع باور دارم که جامعه سالم از خانواده هایی نشأت می گیرد که در کنار علم آموزی، ورزش را در سبد کالای های اساسی خویش قرار داده اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مهدی لطفی به مناسبت کسب جایگاه سوم مسابقات پاراآسیایی جاکارتا نوشت:

«ورزش نیازمند سیاست، نه ابزار آن»
‎کسب جایگاه سوم مسابقات پاراآسیایی جاکارتا ٢٠١٨ توسط کاروان ورزشی کشور عزیزمان، روز ملی پارالمپیک و روز و هفته تربیت بدنی و ورزش در این هفته، بهانه خوبی شد تا این دستاورد بزرگ ورزشی و مناسبت ها را به دوستان ارجمند ورزشی ام صمیمانه شادباش بگویم .
‎به جد امیدوارم متولیان ورزش گیلان ضمن توجه به ورزش های همگانی در ورزش های قهرمانی نیز با علم بر نیاز ورزش به سیاست به معنای سیاستگذاری اصولی در راستای توسعه آن و به دور از بازیهای رایج سیاسی مسبوق به سابقه در این حوزه، با هزینه کرد متناسب و عادلانه در کلیه رشته ها و همچنین گام برداشتن در راستای افزایش سرانه فضاهای ورزشی و اتمام پرژوه های نیمه کاره ی ورزشی استان، استعدادیابی صحیح و آموزش نسل های جدید و آینده دار ،گیلان را بر بالای سکویی که شایسته نام و آوازه آن است، برسانند.

‎به شخصه به این موضوع باور دارم که جامعه سالم از خانواده هایی نشأت می گیرد که در کنار علم آموزی، ورزش را در سبد کالای های اساسی خویش قرار داده اند.

Share