در گفتگوی اختصاصی با دیارمیرزا:

واکنش عبدالهی به شایعه خرید رای اعضای شورا؛ اینها کار افراد کوته‌فکر و تازه به دوران رسیده است

عضو شورای شهر رشت گفت: افرادی که می‌خواهند با تزریق منابع مالی رای اعضا شورا را داشته باشند اما منتخبین مردم هرگز شرافت خودشان را برای چنین کارهایی از بین نخواهند داد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حامد عبدالهی عضو شورای شهر رشت و یکی از ۱۹ گزینه های تصدی شهرداری رشت درباره این سوال که «آیا شما به اعضای شورا پیشنهاد مالی برای گرفتن رای داده اید؟» به خبرنگار دیارمیرزا  گفت: این حرف را برای اولین باری است که می شنوم به نظر بنده شأن اعضای شورا شهر رشت آنقدر بالاست که بخواهند با چنین اقداماتی حیثت و آبروی خود را زیر سوال ببرند.

عبداللهی با اشاره به اینکه چنین وصله هایی به اعضای شورا نمی‌چسبد، افزود: البته هستند افرادی که می‌خواهند با تزریق منابع مالی رای اعضا شورا را داشته باشند اما منتخبین مردم هرگز شرافت خودشان را برای چنین کارهایی از بین نمی‌برند.

وی با بیان اینکه این چنین حرفهایی صرفا شایعات است، افزود: آدم های که اینطور پشت سر اعضای شورا صحبت می‌کنند پوچ و توخالی هستند و می‌خواهند با تخریب دیگران خودشان را بالا ببرنند.

عبداللهی در ادامه گفتگو با دیارمیرزا با اشاره به اینکه متاسفانه این افراد به شایعات فقط بسنده نمی کنند، افزود: این افراد که کوته فکر و تازه به دوران رسیده اند و دست به کارهایی میزنند که بسیار شرم آور است. به خانواده اعضای شورا به زن و دختر و پسر اعضا پیامک می‌دهند که چرا همسرتان یا پدرتان از فلان گزینه حمایت می‌کند؟

وی ادامه داد: به خود بنده زنگ زدند که چرا با اصلاح طلبان می‌نشینی؟! این جای تاسف است، بنده همیشه گفتم در زمان انتخابات شورا مستقل وارد شدم و گزینه هیچ جناحی نیستم.

عبداللهی افزود: نباید چنین تفکری باشد که چرا بنده با اصلاح طلبان یا اصول گرایان صحبت می‌کنم! همانطور که می‌دانید اگر کسی بخواهد شهردار شود از همین ۱۱ نفر رای خواهد اورد و خارج از لیست نمی‌تواند رایی بدست بیاورد. همان طور که شهردار قبلی ۱۱ رای از شورا دریافت کرد پس باید آن زمان هم پرسیده میشد که چرا از اصول گرایان یا اصلاح طلبان رای گرفته است؟!

با اعضای شورا اختلافی ندارم

وی در ادامه گفتگو با دیارمیرزا در مورد این سوال که آیا اختلافی با برخی اعضای شورای شهر رشت دارد، گفت: خدارو شکر تا به امروز که ۱۴ مهر ماه ۹۷ است با هیچ کدام از اعضای شورا اختلافی نداشته و نخواهم داشت.

عبدالهی ادامه داد: این زمانها گذرا هستند و آنچه که بر جا می ماند رفاقت، دوستی و معرفت است. همه ۱۱ نفر ما در شورا باهم دوست و رفیق هستیم و لازمه رفاقت هم صداقت است که ما داریم.

برخی اعضای شورا خود را برای انتخابات مجلس آماده می‌کنند

عضو شورای شهر رشت در مورد پاسخ به این سوال دیارمیرزا که چرا خود را نامزد تصدی گری شهرداری کرده، گفت: مردم در انتخابات به بنده و آنچه که قول داده بودم اعتماد کردند و انتظارشان این است که قول های خودم را عملی کنم. هدف وقتی کار کردن باشد چه در شورا و چه شهرداری برای مردم فرقی نخواهد داشت.

عبداللهی گفت: برخی از اعضای شورا برای انتخابات مجلس خود را آماده می‌کنند که این نوع تغییر سنگر منافاتی با خواسته مردم ندارد و برای مردم این مهم است که انتظاراتشان در عرصه خدمت برآورده گردد.

وی با اشاره به اینکه با ورود افراد علی البدل و استفاده از توانمندی آنان سبب خواهد شد که شهر بهتری داشته باشیم، افزود: هر کسی که شهردار شود یار دوازدهم شورا خواهد بود و مردم به دنبال اتفاقات خوب برای شهر رشت هستند.

این عضو شورا در مورد اینکه هرکسی که به عنوان شهردار انتخاب شود توانسته است اجماع نظرات اعضای شورا را بدست بیاورد یادآور شد: بنده سوای این قضیه که خود یکی از گزینه ها هستم، بومی بودن شهردار رشت برایم در اولویت بود و اینکه سیاسی نباشد و آشنایی با کار شهرداری داشته باشد. اینها معیارهایی هستند که برای مردم مهم هستند و بنده چون در خودم چنین معیارهایی را دیدم به خودم جرات دادم وارد عرصه شهرداری شوم.

Share