دلق پوش خبر داد:

واردات گوشت قرمز از گرجستان و آذربایجان به گیلان | در حوزه کالای اساسی هیچ کمبودی نداریم

رییس سازمان صنعت، معدن و تجات گیلان گفت: برای تامین گوشت قرمز علاوه بر تولید استان و استانهای همجوار، از کشورهای گرجستان و آذربایجان گوشت گرم قرمز وارد کرده‌ایم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرهاد دلق پوش گفت: هر هفته به منظور تامین کالای اساسی مردم استان و کنترل بر نظارت بازار کارگروه تنظیم بازار و نظارت بر آن در استان برگزار می‌شود.

وی افزود: در طول این جلسات کلیه نیازهای استان در خصوص کالا و خدمات مورد بررسی و رسیدگی قرار می‌گیرد و هر جا که کمبود کالا و یا افزایش قیمت باشد، از دستگاههای مرتبط می خواهیم تا برای رفع مشکل وارد عمل شوند.

دلق پوش خاطرنشان کرد: در حوزه کالای اساسی مورد نیاز مردم گیلان نسبت به سایر استانها وضعیت مطلوبی داریم و هیچ کمبودی وجود ندارد. زیرا گیلان در تولید کالاهای اساسی از جمله مرغ از استانهای قطب تولید است و در مجموع ۵۰درصد مرغ تولیدی گیلان مازاد نیاز مردم استان است.

وی گفت: برای تامین گوشت قرمز علاوه بر تولید استان و استانهای همجوار، از کشورهای گرجستان و آذربایجان گوشت گرم قرمز وارد کرده‌ایم و برای تامین گوشت مورد نیاز مردم واردات آن همچنان ادامه خواهد داشت.

Share