دیارمیرزا گزارش می‌دهد

نگاهی به انتصابات شهرستان فومن؛ اعتماد به نیروهای جوان و با تجربه

بخشدار سردار جنگل و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار فومن منصوب شدند طی احکم جداگانه ای منصوب شدند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا پس از ماه‌ها انتظار سرانجام معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار شهرستان فومن منصوب شد تا این جایگاه مسئول جدید خود را بشناسد.

اگرچه خالی بودن چنین پست حساسی برای چندین ماه متوالی قابل نقد است اما نکته قابل توجه این است اما طی مدت زمان حضور مصطفی سالاری در استان گیلان، شاهد انتصاب مدیران باتجربه و جوان در کنار یکدیگر هستیم که با سیاستهای دولت تدبیر و امید نیز همخوانی دارد.

دکتر سالاری همواره بر استفاده از ظرفیت جوانان و بانوان تاکید داشته است اما این موضوع بدان معنا نبوده که مدیران باتجربه کنار گذاشته شوند و از ظرفیت آنها برای توسعه استان بهره گرفته نشود.

آخرین انتصابات صورت گرفته نیز بیانگر همین نکته است. حمید رضایی لاکساری در حالی طی روزهای آینده رسما کار خود را به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار فومن آغاز خواهد کرد که تجربه سالها حضور او در وزارت کشور به عنوان یک کارمند رسمی از حضور در بخشداری ماسال گرفته تا معاونت پدافند غیرعامل، می تواند در شرایط حساس فعلی کشور به کمک دولت بیاید.

از سوی دیگر یوسف منتظری فشتالی در حالی به عنوان بخشدار سردار جنگل منصوب شده است که به عنوان کارمند رسمی وزارت کشور با ۱۴ سال سابقه کار عمرانی و حضور ۱۲ ساله در دفتر عمرانی فرمانداری در عین جوانی اما با کوله باری از تجربه به عنوان بخشدار جدید شهرستان فومن در راستای اهداف دولت و سیاستهای نظام مشغول به کار خواهد شد.

دولت در انتصابات خود برای شهرستان فومن به دو نیروی رسمی و با تجربه خود اعتماد کرد تا بار دیگری اثبات کند، فارغ از جنجال های سیاسی بدون افراط و تفریط در انتصابات عمل کرده است.

Share