«نوسفراتو»، بار دیگر در رشت به روی صحنه می‌رود

نوسفراتو با نویسندگی، طراحی و کارگردانی فرید نظری از روز شنبه ۱۴ تا جمعه ۲۰ مهر ماه، هر شب ساعت ۱۹ در رشت، مجتمع خاتم‌الانبیاء، سالن شهید انصاری (وارش) به‌روی صحنه خواهد رفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، نوسفراتو با نویسندگی، طراحی و کارگردانی فرید نظری از روز شنبه ۱۴ تا جمعه ۲۰ مهر ماه، هر شب ساعت ۱۹ در رشت، مجتمع خاتم‌الانبیاء، سالن شهید انصاری (وارش) به‌روی صحنه خواهد رفت. علاقه‌مندان جهت تهیه‌ی بلیت می‌توانند به سایتwww.tiwall.com مراجعه کنند.

اشکان بخشنده، سعیده فاضلی، برنوش پورغفار، شکوفه داودی، شاهد غروی، سینا صیامی، تینا درخشنده پیکر بازیگرانِ دومین دور این نمایش در رشت‌اند.

نوسفراتو پیش از این در سال گذشته، ۷ تا ۱۳ مرداد ماه در سالن رحمدلِ مجتمع خاتم‌الانبیاء به روی صحنه رفته و با استقبال قابل‌توجهی از سوی مخاطبان مواجه شده بود. پس از آن در تیر ماه سالِ جاری، در اولین دوره‌ی جشنواره‌ی پردیس تئاتر شهرزاد در تهران اجرا شد و در بخش کارگردانی مورد تقدیر قرار گرفت، همچنین در بخش بهترین بازیگری، دو نقش‌آفرینِ مرد و زن این نمایش، شایسته‌ی تقدیر شناخته شدند. اجرای مهر ماه، درواقع سومین اجرای نوسفراتو محسوب می‌شود و این‌بار، با تغییرات عمده‌ای در متن، کارگردانی و تعدادی از بازیگران این نمایش به روی صحنه خواهد رفت. نوسفراتو نمایشی درباره‌ی گناه، عذاب وجدان و تاوان است. دیگر عوامل این نمایش عبارتند از:

دستیاران کارگردان: سعیده فاضلی، مجتبی جمشیدی

مدیران صحنه: مهروز میرجعفری، سوگند رمضانی

دستیاران صحنه: حسین رضایی، محمد بصارتی، شبنم محمدپور

طراح لباس: سعیده فاضلی

طراح گریم: مجید ادراکی

مشاور رسانه‌ای: سیّدفرزام حسینی

روابط عمومی: فریما حبیبی، سمن رحیم‌آبادی

مکان: رشت، میدان شهرداری، مجتمع خاتم‌الانبیاء، سالن شهید انصاری (وارش)

زمان: ۱۴ تا ۲۰ مهر ماه، ساعت ۱۹

مدت‌زمان اجرا: ۱۱۰ دقیقه

تهیه بلیت: www.tiwall.com

بها: ۱۵٬۰۰۰ و ۲۰٬۰۰۰ تومان

Share