با حضور سردار فضلی

نمایش رزمی «ستارگان درخشان ۴» در رشت افتتاح می‌شود

مسئول معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان‌ گفت: “نمایش رزمی فرهنگی ستارگان درخشان ۴”‌ با حضور سردار فضلی فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) در رشت برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، روح‌الله پوراسماعیلی مسئول معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان در رشت اظهار داشت:‌ افتتاحیه “نمایش رزمی ستارگان درخشان ۴″‌ با حضور سردار فضلی فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) فردا دوشنبه دوم مهرماه در دهکده مقاومت واقع در کیلومتر ۴ جاده تهران جنب لشکر عملیاتی ۱۶ قدس برگزار می‌شود.

مسئول معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان عنوان کرد:‌ سپاه قدس گیلان به‌مناسبت فرا رسیدن ایام بزرگداشت دفاع مقدس و گرامیداشت حضور دلاورمردان عملیات غرورآفرین ثامن‌الائمه که به شکست حصر آبادان منجر شد نمایش رزمی ستارگان ۴ را اجرا می‌کند.

پوراسماعیلی با بیان اینکه این نمایش رزمی در حقیقت بازسازی عملیات ثامن‌الائمه است افزود:‌ نمایش ستارگان درخشان ۴ از دوم تا نهم مهر و از ساعت ۲۰ تا ۲۲ هر شب با حضور جمع کثیری از علاقمندان به آئین‌های دفاع مقدس و اقشار مختلف مردم در دهکده مقاومت برگزار می‌شود.

وی ضمن دعوت از آحاد مردم ولایتمدار گیلان برای شرکت و بازدید از این مراسم ابراز داشت:‌ علاوه بر بازسازی میدانی عملیات ثامن‌الائمه انتقال دلاورمردی‌ها و رشادت‌های سربازان و رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس به‌ویژه به نسل جوان از اهداف این حرکت فرهنگی است.

مسئول معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان در مورد نحوه حضور مردم برای بازدید از این نمایش رزمی نیز ‌بیان داشت:‌ شرکت در این برنامه برای عموم مردم آزاد بوده و خانواده‌ها می‌توانند با تهیه بلیط رایگان در محل برگزاری،‌ از این نمایش رزمی بازدید به‌عمل آورند.

پوراسماعیلی درگیر کردن جوانان و نسل‌های جدید با مفاهیم عمیق دفاع مقدس را در عصر امروز ضروری دانست و گفت:‌ برای شناساندن لایه‌های پنهان هشت سال مقاومت جانانه رزمندگان اسلام و نیروهای مردمی،‌ اجرای برنامه‌های فرهنگی از این جنس باید در اولویت قرار گیرد.

وی با تأکید بر اینکه دشمن درصدد دور کردن اذهان مردم از ارزش‌های والای دفاع مقدس است تصریح کرد:‌ به تعبیر زیبای مقام معظم رهبری دفاع مقدس گنجی پایان‌ناپذیر است بنابراین بر همه ما واجب است برای حفظ و سپس نشر این گنج معنوی بزرگ در بین مردم تلاش کنیم.

Share