فرماندار شهرستان رشت در دیدار با اعضای شورای هماهنگی اصلاح طلبان:

نقش احزاب در تصمیم سازی‌ها و تصمیم گیری‌ها در اداره کشور بسیار تاثیرگذار است

دکتر میرشمس مومنی زاده، فرماندار شهرستان رشت در دیدار با اعضای شورای هماهنگی اصلاح طلبان که درمحل فرمانداری برگزارشد، مسئولیت را امانت مردم در دست مسئولین و ادای امانتداری راخدمت شایسته به انان دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا میرشمس مومنی زاده، فرماندار شهرستان رشت در دیدار با اعضای شورای هماهنگی اصلاح طلبان که درمحل فرمانداری برگزارشد، مسئولیت را امانت مردم در دست مسئولین و ادای امانتداری راخدمت شایسته به انان دانست و تصریح نمود: باید نهایت سعی ما این باشد که بعد از پایان دوره مسئولیت، قضاوت افکار عمومی از نحوه خدمت رسانی، مثبت و توام با رضایت باشد.

فرماندار شهرستان رشت، نقش احزاب را در عصر حاضر در تصمیم سازی ها و تصمیم گیریها برای اداره کشور بسیار تاثیرگذار خواند و اظهار داشت: فشارهای بین المللی و شرایط اقتصادی و معیشتی موجب می شود تا اولویت ها و رویکردهای خود را به گونه ای تنظیم کنیم که باری از دوش مردم برداشته شود.
وی تلاش افراد، گروهها و احزاب را درعرصه های گوناگون به ویژه انتخابات های مختلف، یک مسئولیت و رسالت انقلابی، اجتماعی و اعتقادی برشمرد و افزود: با توجه به این اعتقادات و باورهاست که دلسردی ازموانع و مشکلات معنا و مفهوم پیدا نمی کند.
فرماندار شهرستان رشت با اعلام امادگی برای برگزاری مستمر جلسات هم اندیشی با هدف توسعه و پیشرفت شهرستان، اظهار داشت: باید به جوانان و بانوان در جهت کسب جایگاه های مدیریتی هرچه بیشتر بها داده شود و زمینه فعالیت آنها در عرصه های مختلف از جمله اقتصادی با استفاده از تسهیلات روستایی، اشتغال فراگیر و غیره بیش از پیش فراهم گردد.
دراین جلسه دبیران احزاب اصلاح طلب و حامی دولت در شهرستان هریک نقطه نظرات، پیشنهادات، انتقادات و راهکارهای پیشنهادی خود را در حوزه های مختلف مطرح نمودند.
Share