در دیدار آیت‌الله فلاحتی با امام جمعه جدید رودبار مطرح شد:

نصب بنر برای حضور مسؤولان تبدیل به فرهنگ شده|قطعی آب شرب رودبار قابل قبول نیست

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه مردم باید مطالبه‌گر حقوق خود از مسؤولان باشند، گفت: فرهنگ مطالبه‌گری مردم از مسؤولان باید در جامعه احیا شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا آیت‌الله رسول فلاحتی امروز در دیدار با امام جمعه جدید رودبار با تأکید بر حفظ آبروی افراد اظهار کرد: در جامعه نباید یأس ایجاد کنیم.
وی، خواستار در کنار همدیگر قرار گرفتن مسؤولان برای برطرف کردن مشکلات مردم شد و افزود: مسؤولان باید زیرمجموعه‌های خود را از افراد صالح و دست‌پاک فارغ از اندیشه‌های سیاسی انتخاب کنند.
امام جمعه رشت با بیان اینکه اعتبارات شهرستان‌ها باید طبق اولویت‌بندی اختصاص پیدا کند، تصریح کرد: مسؤولان در اجرای پروژه‌ها به اولویت‌های هر منطقه توجه داشته باشند.
آیت‌الله فلاحتی در ادامه به نصب بنر برای حضور مسؤولان در مناطق مختلف اشاره کرد و گفت: نصب بنر برای حضور مسؤولان تبدیل به فرهنگ شده و باید با این معضل برخورد شود.
وی، نصب بنر برای حضور مسؤولان را از فرهنگ‌های غلط دانست و بیان کرد: فرهنگ غلط نصب بنر وارد زندگی سیاسی و اجتماعی بعضی از مسؤولان شده است.
نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به دلدادگی مردم به انقلاب، مقام معظم رهبری و روحانیت، خاطرنشان کرد: مردم با توجه به بعضی از ریزش‌ها همچنان پایبند ارزش‌های نظام اسلامی هستند.
آیت‌الله فلاحتی، شهرستان رودبار را نیازمند توجه ویژه مسؤولان خواند و متذکر شد: به مردم شهرستان رودبار بی‌مهری شده است.
وی با بیان اینکه مردم باید مطالبه‌گر حقوق خود از مسؤولان باشند، اظهار کرد: فرهنگ مطالبه‌گری مردم از مسؤولان باید در جامعه احیا شود.

قطعی آب شرب رودبار قابل قبول نیست
امام جمعه رودبار نیز در دیدار مذکور به مطالبه‌گری مردم نسبت به مشکلات موجود از مسؤولان اشاره کرد و گفت: به هیچ عنوان در عزل و نصب‌ها دخالت نمی‌کنیم اما از مسؤولان مطالبه‌گری داریم.
حجت‌الاسلام سید حسن سید محمدی، خواستار بازخوانی انقلاب توسط تمام آحاد مردم به‌ویژه مسؤولان شد و افزود: در زمان امام(ره) یاران ایشان سینه خود را سپر مشکلات می‌کردند اما اکنون وضعیت متفاوت شده است.
وی با اشاره به تداوم نهضت خمینی(ره) با وقوع انقلاب و تشکیل حکومت اسلامی، بیان کرد: دولت اسلامی، نظام اسلامی و تمدن اسلامی دوره‌هایی است که باید به آن برسیم.
امام جمعه رودبار به ساکن نبودن بیشتر مسؤولان این شهرستان در محل خدمت خود اشاره کرد و یادآور شد: مدیران شهرستانی باید ملزم شوند در محل خدمت خود ساکن باشند.
سید محمدی از تعطیلی بعضی از خدمات سه بیمارستان شهرستان رودبار خبر داد و تصریح کرد: مسؤولان مربوطه بیماران را به بیمارستان‌هایی که سهامداران آن هستند ارجاع می‌دهند.
وی با بیان اینکه واعظان به دلیل بیان مشکلات موجود جامعه در منبرها از طرف مسؤولان شهرستانی بازخواست می‌شوند، متذکر شد: موضع‌گیری سیاسی مسؤولان را ملاک نمی‌دانیم و تا زمانی که برای مردم کار کنند از آنها حمایت می‌کنیم.
امام جمعه رودبار با تأکید براینکه قطعی آب شرب مردم در این شهرستان قابل قبول نیست، اظهار کرد: در تولید آب شرب رودبار مشکلی وجود ندارد اما مشکل در شبکه فرسوده است و نیاز به اختصاص اعتبارات برای لوله‌کشی جدید دارد.

Share