اولین تساوی مربیان جوان

ملوان با حضور پژمان نوری و مازیار زارع در انزلی مساوی کرد

تیم فوتبال فوتبال ملوان بندر انزلی با یک بازی امیدوارکننده یک تساوی بدون گل مقابل فجر سپاسی به دست آورد تا ورود دو مربی جوان خود را به لیگ دسته اول اعلام کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، ملوانی ها که امروز پژمان نوری و مازیار زارع را روی نیمکت داشتند تمام تلاش خود را برای پیروزی مقابل فجرسپاسی انجام دادند اما توپ های آنها راهی به دروازه حریف نیافت. مهمترین اتفاق این مسابقه جنجالی بود که در دقیقه ۸۶ روز یک صحنه مشکوک در حوالی محوطه جریمه اتفاق افتاد که داور در ابتدا اعلام پنالتی کرد اما با کمک توپ را به بیرون ۱۸برد که البته این تصمیم کاملا درست بود و اگر این صحنه برای ملوان پنالتی اعلام می شد یک اشتباه بزرگ داوری به ثبت می رسید.

ملوان بعد از این صحنه در دقایق پایانی یک پارچه دروازه فجر را به توپ بست اما مدافعان و دروازه بان تیم شیرازی خم به ابرو نیاوردند و فجر با یک امتیاز به شیراز بازگشت. ملوان که در دقایق پایانی سه ضربه ایستگاهی مناسب برای گلزنی داشت، از این موقعیت ها استفاده نکرد و بازی با تساوی به پایان رسید.

این اولین تجربه مربیگری پژمان نوری و مازیار زارع روی نیمکت ملوان بود که با یک امتیاز به اتمام رسید. آنها امیدوارند با زیرنظر گرفتن تیم در هفته های پیش رو شرایط کلی ملوان را بهتر از دوره پورغلامی کنند.

ملوان با تساوی در این بازی ۴ امتیازی شد و در انتهای جدول باقی ماند و فجر هم با ۶ امتیاز در رتبه دوازدهم جدول قرار گرفت.

Share