عزت‌الله ضرغامی در چابکسر:

ملت ایران منتظر فرمان رهبری هستند و دشمن را روسیاه خواهند کرد

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران با خون شهدا آبیاری شده است، اظهار داشت: ملت ایران با آرمان‌های شهدا و رهبری بیعت کرده‌اند و با عبود از فشار اقتصادی دشمن، آنها را روسیاه خواهند کرد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، عزت‌الله ضرغامی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در یادواره ۱۶ شهید قاسم آباد سفلی بخش چابکسر با اشاره به عربده کشی ترامپ، رییس جمهور آمریکا علیه ملت ایران تصریح کرد: ترامپ از این طریق می‌خواهد ملت ایران را بترساند.

شهدا، نظام جمهوری اسلامی ایران را بیمه کردند

وی با بیان اینکه آمریکا می‌داند نمی‌تواند هیچ اقدام نظامی علیه ایران انجام دهد، اظهار داشت: آمریکا، عاقبت حمله نظامی به ایران را کاملا درک کرده است.

ضرغامی با اشاره به اینکه شهدا، نظام جمهوری اسلامی ایران را بیمه کردند، افزود: شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت بهترین پشتوانه نظام هستند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه داد: فرهنگ ایثار و شهادت اجازه نخواهد داد تا دشمن نقشه شوم خود را علیه ایران عملی کند.

وی شهدا را ستاره‌های هدایت جامعه خواند و تأکید کرد: دشمن از این ستاره‌ها می‌هراسد چرا که با گذشت چهل سال راه و مسیر را به ما نشان می‌دهند.

ضرغامی با بیان اینکه دشمن با فضاسازی‌های مسموم می‌خواهد مردم را از نظام ولایی دلسرد کند، اظهار کرد: ملت ایران به تبعیت از رهبری معظم انقلاب اسلامی بیدار و منتظر فرمان رهبری هستند.

ملت ایران دشمن را روسیاه خواهند کرد

رئیس اسبق سازمان صداوسیما جمهوری اسلامی ایران گریزی به بازار آشفته کشور زد و افزود: به دشمنان هشدار می‌دهیم که این ملت چهل سال تحریم‌ها و پیچ‌وخم‌های دوران انقلاب را سپری کردند.

وی با اشاره به اینکه دشمن از فضای مجازی برای دلسرد کردن مردم از نظام استفاده می‌کنند، گفت: دشمنان نمی‌توانند مردم را نسبت به نظام دلسرد کنند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در پایان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران با خون شهدا آبیاری شده است، اظهار داشت: ملت ایران با آرمان‌های شهدا و رهبری بیعت کرده‌اند و با عبود از فشار اقتصادی دشمن، آنها را روسیاه خواهند کرد.

Share