آیت الله فلاحتی در یادواره شهدای دستک بندر کیاشهر:

ملت ایران تصمیم گرفته سختی‌ها را تحمل کند | ژاپن ذلیل قدرت آمریکاست

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: عده ای رجاله سیاسی می گفتند؛ نیازی به موشک نداریم مگر ژاپن موشک داشت که توانست صنعتی شود، اما آنها نمی دانستند امروز ژاپن نیز میدان تاخت و تاز آمریکایی ها شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، آیت الله رسول فلاحتی عصر امروز در یادواره شهید گمنام و ۶۶ شهید والامقام دستک و حومه اظهار کرد: نام ایران اسلامی با نام شهیدان گره خورده است.
وی، شهدا را نگین انقلاب اسلامی در دنیای بشریت توصیف کرد و افزود: امروز افتخار می کنیم مردم ایران مجاهدانی را از سال ۵۷ به ویژه در دفاع مقدس تقدیم انقلاب اسلامی کردند.
امام جمعه رشت با بیان اینکه مجاهدان صدر اسلام برای جامعه اسطوره و شگفتی آفرین بودند، تصریح کرد: در طول ۴۰ سال از انقلاب اسلامی شاهد رشد و بالندگی جوانانی هستیم که علیه قدرت های سلطه گر و رژیم صهیونیستی ایستادند و روح تاریخ را سفید کردند.
آیت الله فلاحتی، به وظیفه مسلمانان در تعالیم دینی اشاره کرد و گفت: مردم باید ایامی را که الگوساز و الگودهنده هستند، زنده نگه دارند.
وی، قیام امام حسین(ع) که موجب شکسته شدن ابهت یزید شد را درسی برای تمام آزادگان جهان دانست و بیان کرد: اگر انسان برای رضای خداوند عملی را انجام دهد آن عمل ماندگار می شود‌.
نماینده ولی فقیه در گیلان در ادامه به سخنان مقام معظم رهبری در جمع یکصد هزار نفری بسیجیان در تهران اشاره کرد و یادآور شد: عده ای نادان در جامعه می گویند باید به آمریکا متصل شویم و بعضی از افراد دارای سمت های اجتماعی و سیاسی در جامعه نیز آن را تکرار می کنند اما بدانند دنیا دیگر متوجه شده که نباید در مقابل آمریکا گاو باشد تا نتواند آنها را بدوشد.
آیت الله فلاحتی با اشاره به اینکه ملت ایران تصمیم گرفته سختی ها را تحمل کند و حقارت و ذلت را نپذیرد، متذکر شد: انقلاب اسلامی عزت را برای ملت ایران به ارمغان آورده است.
وی، عزت را بزرگ ترین ارمغان دنیایی شهیدان برای مردم ایران دانست و خاطرنشان کرد: اکنون تمام قدرت های سلطه گر به این باور رسیدند که انقلاب اسلامی ماندگار است.
امام جمعه رشت با تاکید براینکه قدرت های سلطه گر نمی توانند عزت را از ملت ایران بگیرند، اظهار کرد: ضزمانی که جوانان و سپاهیان ما موشک های دوربرد، بالستیک و قاره پیما می ساختند عده ای رجاله سیاسی در سخنرانی های خود گفتند؛ نیازی به موشک نداریم، مگر ژاپن موشک داشت که توانست در دنیا فخرآفرینی کند.
آیت الله فلاحتی اضافه کرد: رجاله های سیاسی نمی دانستند که امروز ژاپن نیز میدان تاخت و تاز آمریکایی ها شده است.
وی ادامه داد: هنوز آمریکایی ها نسبت به بمباران هیروشیما و ناکازاکی َکه به فرمان ترومن رییس جمهور آمریکا بمباران اتمی شد، از یک عذرخواهی کوچک خودداری کردند.
امام جمعه رشت تصریح کرد: اگرچه ژاپن توانسته در صنعت و تکنولوژی رهاورد عظیمی در دنیا داشته باشد اما ذلیل قدرت آمریکاست و قانونی مانند کاپیتولاسیون از طرف قدرت های سلطه گر در جامعه سیاسی ژاپن حاکم است.
آیت الله فلاحتی با اشاره به اقتدار نظام اسلامی در دنیا، بیان کرد: امروز ملت ایران عزیز شده و در عرصه جهانی فخرآفرینی می کند.
وی ادامه داد: ملت ایران به یک امید بسیار نورانی در جامعه اسلامی رسیده و دشمن از این امید مایوس شده است.
نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه ملت ایران همچنان راست قامت در مسیر عزت الهی ایستاده است، اظهار کرد: جامعه ایرانی می رود تا به ملت های مستضعف دنیا امید دهد تا در مقابل قدرت های سلطه گر ایستادگی کنند.
آیت الله فلاحتی در ادامه به مشکلات موجود درجامعه اشاره کرد و افزود: آرزو می کنیم سوء مدیریت بعضی از مدیران تبدیل به حسن مدیریت شود.
وی با اشاره به وجود رهبری با کیاست در راس جامعه اسلامی، یادآور شد: امروز رهبری جامعه اسلامی را هدایت می کند.
امام جمعه رشت، وجود مردم بصیر و جوانان آگاه را از ویژگی های ملت ایران دانست و تصریح کرد: عزت ملت ایران را باید حفظ کنیم.

Share