شیرزاد پس از حضور میدانی در سطح شهر:

مشکلی بابت بارش باران در شهر رشت ایجاد نشده است

سخنگوی شورا با قدردانی از زحمات پرسنل سازمانهای عضو ستاد بحران اظهار کرد: با تلاش بی وقفه ستاد بحران شهرداری رشت مشکل خاصی پیرامون بارش باران در شهر به وجود نیامده و همه چیز تحت کنترل قرار دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت پس از حضور میدانی در نقاط مختلف شهر و ستاد بحران شهرداری رشت با قدردانی از زحمات پرسنل سازمانهای عضو ستاد بحران اظهار کرد: با تلاش بی وقفه ستاد بحران شهرداری رشت مشکل خاصی پیرامون بارش باران در شهر به وجود نیامده و همه چیز تحت کنترل قرار دارد.

فاطمه شیرزاد با تبریک روز نیروی انتظامی اظهار کرد: پس از اعلام بارندگی و اخطارهای هواشناسی در گیلان ستاد بحران شهرداری رشت تشکیل جلسه داد و برنامه ریزی های لازم به منظور پیشگیری و مقابله با هر بحران و خطری انجام شد.
وی با بیان اینکه تمامی نیروهای سازمان های خدمات رسان شهرداری رشت در آماده باش کامل قرار دارند تصریح کرد: در چند نقطه از شهر آبگرفتگی هایی طی بارش شدید باران ایجاد شد که با حضور نیروهای خدمات رسان شهرداری رشت مشکل آبگرفتگی برطرف شده است.
شیرزاد به آماده باش نیروهای آتش نشانی، سازمان عمران، سازمان پسماند، فضای سبز و … در شهرداریش رشت اشاره کرد و گفت: تلاش های این عزیزان قابل تقدیر بوده و یقین می دانم با همت و غیرت همیشگی آنان طی ساعات آینده نیز مشکلی به لحاظ بارش باران های پائیزی ایجاد نخواهد شد.
سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به تلفن گویای ۱۳۷ شهرداری و ۱۲۵ آتش نشانی رشت افزود: شهروندان در صورت مشاهده هر مشکلی در این باره می توانند با این دو سامانه تماس گرفته و اطمینان داشته باشند که نیروهای شهرداری در اسرع وقت در محل مورد نظر حضور خواهند یافت.

Share