رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان:

مرغ به میزان کافی در گیلان وجود دارد | بیش از ۱۰۳ هزار تن گندم در انبار‌های گیلان ذخیره شده است

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با اعلام اینکه مرغ به میزان کافی در گیلان وجود دارد گفت: در حال حاضر قیمت مرغ در گیلان ۱۰ هزار و ۲۰۰ تومان است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، علیرضا شعبان‌نژاد در جلسه ستاد تنظیم بازار گیلان در رشت اظهار داشت: در حال حاضر بیش از ۱۰۳ هزار تن گندم در انبار‌های استان گیلان ذخیره شده که نیاز استان برای مدت شش ماه را تامین می‌کند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان با اعلام اینکه اقداماتی در راستای ورود هفته‌ای ۲۴ تن گوشت گرم به استان گیلان در حال انجام است، ابراز داشت: در حال حاضر ۱۱ هزار و ۱۲۰ تن ذرت در انبارهای استان ذخیره شده است.

شعبان‌نژاد با بیان اینکه در مردادماه ۷ میلیون قطعه جوجه‌ریزی انجام شده که در شهریورماه به بیش از ۶ میلیون قطعه رسیده است، تصریح کرد: روزانه ۲۸۰ تن مرغ در گیلان توزیع می‌شود.

وی با اعلام اینکه ۷۰۰ تن پرتقال و ۶۰۰ تن سیب برای تامین نیاز مردم در شب عید در حال ذخیره‌سازی است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر قیمت مرغ در گیلان ۱۰ هزار و ۲۰۰ تومان است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان قیمت مرغ زنده در استان گیلان را بیش از ۶ هزار تومان عنوان داشت و افزود: با وجود اینکه مرغ به میزان کافی در گیلان وجود دارد اما جوی حاکم شده که قیمت را تحت تاثیر قرار داده است.

شعبان‌نژاد با بیان اینکه استان گیلان باید مرغ را ۲۰۰ تومان ارزان‌تر از استان تهران عرضه کند، تصریح کرد: معضل به‌وجود آمده در حوزه کامیون‌داران سبب شد تا قیمت مرغ به ۱۰ هزار تومان برسد.

Share