خداحافظی سلیمانی پس از سه سال و نیم حضور در شهرداری؛

مراسم تودیع و معارفه شهردار آستانه اشرفیه برگزار شد+ تصاویر

فرماندار آستانه اشرفیه درجلسه تودیع و معارفه شهرداران این شهرگفت: آستانه شهرستان خوبی از حیث سرمایه‌گذاری است، ظرفیت های نهفته می تواند آستانه اشرفیه را به شهرستان پر رونقی تبدیل کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، جلسه معارفه شکیب شهردار آستانه اشرفیه و تودیع سلیمانی درسالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان برگزار شد.

فرماندار آستانه اشرفیه با اشاره به جایگاه والای آستانه اشرفیه از لحاظ فرهنگی و مذهبی گفت: این شهرستان یک شهرستان مذهبی است لذا خدمت در این شهر از جایگاه بالایی برخوردار است.

این شهرستان آدم های مذهبی بزرگی همچون آیت‌الله وکیل، آیت‌الله امینیان و هم از لحاظ فرهنگی افرادی مانند دکتر معین و هم از حیث رشادت برای استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران سردارانی مانند خوش سیرت و دارای ایثارگران بسیار زیاد و مدافعین حرم مانند شهید رضی و شهید پور ابراهیمی می باشد.

وی در ادامه با توجه به ظرفیت شوراها در حق انتخاب شهرداران گفت: انتظار سلیمی است که شوراها موضوعات را به صورت جامع نگاه کنند وبه نظر می رسد که موضوعات به صورت بخشی و جناحی و گروهی لحاظ نشده باشد.

رحیم حیدری گفت: آستانه اشرفیه شهرستان خوبی از حیث سرمایه گذاری است. این شهرستان می‌تواند با توجه به ظرفیت موجود و جذب سرمایه گذار، به شهرستان پررونقی تبدیل شود.

وی گفت: فضای همکاری در این شهر بسیار عالی است و فرد در جهت تخریب فرد دیگر تلاش نمی‌کند همه افراد دنبال حل مشکلات یکدیگر هستند تنها یک خلا شاید در روحیات همه ما وجود داشته باشد وان پذیرش سرمایه‌گذار است که متاسفانه آن را به عنوان یک مزیت تلقی نمی کنیم. کشورهایی که از توسعه خوبی اقتصادی برخوردارهستند تلاش می‌کنند سرمایه‌گذار جذب نمایند واین برای آنهایک مزیت است. بنابراین اولویت اول ما باید پذیرش سرمایه و سرمایه گذار باشد که هم به وضعیت معیشت مردم وهم به سطح اشتغال کمک می شود.

فرماندار آستانه اشرفیه در ادامه به سخنان رهبر انقلاب اشاره کرد و گفت: اگر دشمن در ما وحدت مشاهده کند احساس قدرت ببیند و عزم راسخ ببیند عقب نشینی می کند و اگر احساس کند ضعف و اختلاف وجود دارد تشویق می شود که شدت عمل را بیشتر کند و جنگ نرم در بین مردم واز بین بردن امید و روحیه مردم اولیت دشمن قرار گرفته است وظیفه ما این است که فضا را برای خدمت رسانی بیشتر کنیم.

وی در پایان ضمن تشکر از تلاش و زحمت های سه و نیم ساله سلیمانی شهردار سابق استانه اشرفیه برای وی آرزوی موفقیت کرد.

Share