رئیس پلیس راه گیلان:

محور پونل به خلخال براثر ریزش کوه مسدود است

رئیس پلیس راه گیلان با اشاره به بارش شدید باران در این استان از مسدود شدن محور پونل به خلخال براثر ریزش کوه و افتادن درخت در مسیر خبرداد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از مهر، سرهنگ حسین محمدپور با اشاره به اینکه براساس گزارشات رسیده شامگاه گذشته در محور پونل به خلخال براثر شدت بارش در منطقه شاهد ریزش کوه و افتادن درخت در مسیر جاده مسدود شدن این محور بودیم، اظهارکرد: عوامل راهداری در حال حاضر در منطقه حضور داشته و تلاش می کنند تا مسیر بازگشایی شود.

وی با بیان اینکه به محض بازگشایی این محور اطلاع رسانی از طریق پلیس راه انجام خواهد شد، افزود: در محور اسالم به خلخال نیز براثر شدت نزولات آسمانی و بارش باران در ابتدایی محور و در پایین دست دامنه کوه شاهد آبگرفتگی قسمتی از این مسیر و کندی در تردد هستیم.

رئیس پلیس راه گیلان با اشاره به حضور مأموران پلیس راه در این محور از عادی شدن شرایط در آن تا ساعات آینده خبرداد و گفت: در حال حاضر این مسیر باز و تردد با مشکل همراه است.

وی در ادامه به وضعیت سایر محورهای استان گیلان نیز اشاره و خاطرنشان کرد: در حال حاضر گزارشی مبنی بر وجود مشکل و یا انسداد در سایر محورها نرسیده است. با توجه به بارش باران در اکثر محورهای استان گیلان رانندگان باید با سرعت مطمئنه و رعایت مقررات و توجه به جلو رانندگی کنند.

سرهنگ محمدپور با اشاره به اینکه در شبانه و روز گذشته حادثه ای که منجر به فوت شود نداشته ایم، افزود: چندین تصادف جرحی در محورهای استان اتفاق افتاد که مصدومان این حوادث به مراکز درمانی منتقل شدند.

Share