فضای انتخاب شهردار رشت بسیار مبهم است

عذرخواهی ذاکری از مردم رشت | نتوانستم انتظارات مردم را برآورده کنم

بهراد ذاکری با عذرخواهی از مردم شهر رشت گفت: در سه ماه گذشته نتوانستم آنچه را که مردم از بنده انتظار داشتند برآورده کنم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا پنجاه و پنجمین جلسه شورای شهر رشت به ریاست رضا رسولی نائب رئیس شورا و با حضور اعضا برگزار شد.

در ابتدای این جلسه رسولی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تسلیت عزای حسینی گفت: حادثه تلخ اهواز را به همه مردم ایران تسلیت می‌گویم. این چنین حرکاتی سبب وحدت بیشتری بین مردم خواهد شد و حیله های دشمنان به خودشان برمی‌گردد.

در ادامه بهراد ذاکری عضو شورای شهر رشت به عنوان اولین ناطق با تسلیت واقعه اهواز و با عذرخواهی از مردم شهر رشت گفت: در سه ماه گذشته نتوانستم آنچه را که مردم از بنده انتظار داشتند برآورده کنم و امیدوارم بتوانیم با همدلی برای رفع مشکلات شهر رشت گامهای بهتری برداریم.

وی به ضرورت انتخاب شهردار اشاره کرد و گفت: امروز بیش از ۱۰ روز از نامه رئیس شورا به اعضا برای معرفی گزینه های مدنظر می‌گذرد و تاکنون کسی معرفی نشده است.

ذاکری تصریح کرد: از بنده می‌پرسند آیا در انتخاب شهردار مسائل مالی و دلالان وجود دارد؟ فضای انتخاب شهردار رشت بسیار مبهم است و متاسفانه بنده نمی‌توانم این را تکذیب کنم و امیدوارم همانطور که در زبان به شفافیت اعتقاد داریم در عمل نیز شفاف سازی صورت گیرد.

Share