سپیدرود ته جدول باقی ماند

سپیدرود رشت چند دقیقه کم آورد | آدام همتی، ناجی پرسپولیس در آزادی

شاگردان برانکو ایوانکوویچ پس از حذف الدحیل قطر در ورزشگاه آزادی، امشب مقابل سپیدرود رشت به میدان رفتند و به برتری یک بر صفر دست پیدا کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در چارچوب بازی‌های هفته هفتم لیگ برتر فوتبال پرسپولیس تهران برابر سپیدرود رشت به میدان رفت.

مقاومت مدافعان سپیدرود در آخرین دقیقه قانونی بازی به پایان رسید و روی دفع ناقص نزدیکی قوس محوطه جریمهآدام همتی با ضربه دیدنی دروازه سفیدپوشان را باز کرد.

ترکیب سپیدر.د در این بازی: کوروش ملکی، میلاد قربان‌زاده، میثم تهیدست، میلاد شیخ سلیمانی، امین جوادی مقدم، محمدرضا مهدوی، علیرضا عزت کرامت، حسین ابراهیمی (از دقیقه ۷۲ امین منوچهری)، یعقوب کریمی (از دقیقه ۴۶ حسین شنانی)، مهرداد بایرامی (از دقیقه ۸۷ حسین کعبی) و محمد غلامی.

ترکیب پرسپولیس تهران: علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی ، شجاع خلیل زاده، محمد انصاری، شایان مصلح، احمد نوراللهی، امید عالیشاه (از دقیقه ۸۱ آدام همتی)، بشار رسن (از دقیقه ۹۲ حمیدرضا طاهرخانی)، سیامک نعمتی، علی علیپور و گادوین منشا.

پرسپولیس با ۳ برد و ۳ تساوی موفق شد تا پایان هفته ششم، ۱۲ امتیاز کسب کند و در رده دوم جدول قرار گیرد. البته روز گذشته سپاهان با پیروزی مقابل فولاد با یک بازی بیشتر جای پرسپولیس را در رده دوم گرفت.

سرخپوشان پایتخت تا پایان هفته ششم، ۷ بار دروازه حریفان را باز کردند و فقط ۲ بار دروازه شان باز شد تا نشان دهند عملکرد خوبی در بخش دفاعی دارند.

سپیدرود رشت پس از اینکه علی کریمی هدایت این تیم را برعهده گرفت، موفق شد در جام حذفی با پیروزی مقابل ملوان به مرحله یک هشتم نهایی صعود کند. همچنین این تیم تا پایان هفته ششم ۲ تساوی، ۴ باخت کسب کرده و موفق به کسب پیروزی نشده است تا با ۲ امتیاز در انتهای جدول قرار گیرد.

دقیقه ۵: شوت امید عالیشاه از روی خط جریمه را کوروش ملکی در دو ضرب مهر کرد.

دقیقه ۹: پاسکاری بازیکنان پرسپولیس در زمین سیپیدرود به خوبی انجام می شود. در آخرن لحظه منشا توپ را جلوی پای سیامک انداخت و نعمتی هم از فاصله دور با شوتی زمینی دروازه ملکی را تهدید کرد.

دقیقه ۱۶: یعقوب کریمی ضربه کاشته سپیدرود را زد که سیدجلال حسینی توپ را برگشت داد.

دقیقه ۱۹: سانتر ارسالی علی علیپور به داخل محوطه شش قدم رسید که ضربه پشت پای نمایشی منشا راهی خارج شد.

دقیقه ۲۴: علیپور یک فرصت گلزنی را از دست داد. او از کمند آفساید سپیدرود فرار کرد و شوت بی دقتش با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۲۷: رسن ضربه کاشته پرسپولیس را زد که کوروش ملکی دروازه بان سپیدرود توپ را مهار کرد.دروازه بان سپیدرود بعد از این صحنه دچار مصدومیت شد.

دقیقه ۳۱: ارسال کرنر برای پرسپولیس با ضربات چند باره بازیکنان سرخپوش درون شش قدم و دخالت مدافعان حریف راهی به دروازه نیافت.

دقیقه ۴۴: ارسال عالیشاه روی دروازه سپیدرود به علیپور رسید که ضربه سر این بازیکن با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۴۵+۲: احمد نورالهی پس از عبور مدافع سپیدرود به سمت دروازه شلیک کرد که با واکنش ملکی همراه شد.

دقیقه ۴۸: ضربه کرنر پرسپولیس را نورالهی روی دروازه سپیدرود فرستاد که بازیکنان نتوانستند از این فرصت استفاده کنند.

دقیقه ۵۱: حرکت سیامک نعمتی داخل محوطه جریمه و ارسال زمینی این بازیکن با ضربه نهایی مهاجمان پرسپولیس همراه نشد تا فرصت مناسبی از دست برود.

دقیقه ۵۲: امید عالیشاه با حرکت تکنیکی عالی فضای مناسبی برای خود در پشت محوطه جریمه ایجاد کرد که ضربه این بازیکن خارج از چارچوب بود.

دقیقه ۵۳: ضربه کاشته سپیدرود را بیرانوند در دو ضربه مهار کرد.

دقیقه ۵۳: ضدحمله سریع پرسپولیس باز هم روی شروع مجدد بیرانوند با خطای مهرداد بایرامی روی عالیشاه همراه شد تا داور این بازیکن را با کارت زرد جریمه کند.

دقیقه ۵۴: بشار رسن ضربه کاشته پرسپولیس را زد که دروازه بان سپیدرود با یک مشت توپ را دور کرد.

دقیقه ۵۵: بهترین موقعیت برای گلزنی پرسپولیس را علی علیپور از دست داد. ارسال از سمت چپ توسط مصلح با ضربه سر منشا و در آستانه دروازه خالی در اختیار علیپور قرار گرفت که این بازیکن این موقعیت ایده آل را به شکلی عجیب به بیرون فرستاد.

دقیقه ۵۸: امید عالیشاه بار دیگر بخت خود را با شوت از راه دور امتحان کرد که کوروش ملکی در دو ضرب این توپ را کنترل کرد.

دقیقه ۶۱: ضربه کاشته پرسپولیس را رسن زد که توپ از بالای دروازه سپیدرود با اختلاف کمی به بیرون رفت.

دقیقه ۶۶: منشا بعد از یک دریبل سرپا توپ را از داخل محوطه جریمه شوت زد که دروازه بان سپیدرود توپ را به خوبی مهار کرد.

دقیقه ۷۲: ارسال عالیشاه را مدافعان سپیدرود راهی کرنر کردند.ضربه کرنر را بشار رسن زد که دروازه بان سپیدرود توپ با با مشت دور کرد و دوباره خودش را به زمین انداخت.

دقیقه ۷۵: پرسپولیس در آتش زدن گل می سورزد و رشتی ها هم سرسختانه دفاع می کنند. اینبار ارسال از سمت چپ و ضربه سر سیامک نعمتی فرصت گلزنی خوبی را شکل داد که توپ با کمترین اختلاف ممکن راهی اوت شد.

دقیقه ۸۴: شوت علیپور را کوروش ملکی مهار کرد.

 دقیقه ۹۰: شوت نورالهی با برخورد به مدافعان سپیدرود راهی کرنر شد و ضربه کرنر به آدام همتی رسید و شوت دقیق او دروازه سپیدرود را باز کرد.

Share