سپیدرود دوباره دقیقه نود باخت | ارتش سرخ در آرزوی کسب اولین پیروزی

پیکان در شهرقدس میزبان سپیدرود بود، تیم علی کریمی مثل هفته گذشته و دیدار مقابل پرسپولیس با گل دقیقه نود بازی را واگذار کرد و قعرنشین لیگ باقی ماند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سپیدرود بازهم در دقایق پایانی مسابقه یک گل از حریف دریافت کرد تا به مانند بازی با پرسپولیس دست خالی از میدان خارج شود. سپیدرود می توانست از سفر یک هفته ای تهرانش حداقل دو امتیاز را به خانه سوغات بیاورد اگر کمی خوش شانس بود و البته موقعیت شناس.

ترکیب سپیدرود رشت:

کوروش ملکی، میثم تهیدست، میلاد شیخ سلیمانی، میلاد قربانزاده، امین جوادی مقدم، علی عزت کرام، حسین ابراهیمی (از دقیقه ۶۴ محمدرضا مهدوی)، مهرداد بایرامی (از دقیقه ۸۵ حسین کعبی)، پویا نزهتی (از دقیقه ۷۱ حسین شنانی)، امین منوچهری و محمد غلامی.

سرمربی: علی رضا امامی فر.

ترکیب پیکان تهران:

وحید شیخ ویسی، سجاد مشکل پور، حجت حق وردی، مهدی شیری، آرمان قاسمی (از دقیقه ۵۴ عیسی آل کثیر)، امیرحسین کریمی، مگنو باتیستا، مهدی مومنی، شاهین ثاقبی (از دقیقه ۶۶ سامان نریمان جهان)، فراز امامعلی و محمد قاضی (از دقیقه ۷۸ مصطفی خانزاده).

سرمربی: مجید جلالی.

شرح بازی:
تیم پیکان پس از یک دیدار جنجالی حالا باید به مصاف سپیدرود برود. این تیم هفته گذشته تا دقایق پایانی از صنعت نفت پیش بود، اما به خاطر خراب شدن جو ورزشگاه توسط هواداران نفت بازی ناتمام ماند.

گزارش بازی:
نیمه ی نخست این بازی گلی به همراه نداشت و دو تیم به تساوی صفر بر صفر رضایت دادند. در نیمه‌ی اول اصلانی فقط یکبار از کارت زرد خود استفاده کرد و آرمان قاسمی بازیکن پیکان تنها بازیکنی بود که از داور بازی کارت زرد گرفت.

سپیدرود در حالی این بازی را واگذار کرد که برای دومین هفته‌ی پیاپی است که در تهران در دقایق پایانی تساوی را با شکست عوض می‌کند. پیکانی‌ها هم بعد از این برد خانگی، خود را به رده‌ی چهارم جدول رده بندی رساندند و اختلاف امتیازی خود را با صدر جدول رده بندی کمتر کردند.

دقایق حساس:
مسابقه در دقایق نخست در میانه های میدان دنبال شد اما با گذشت زمان پیکان خود را بر مهمان مسلط کرد تا جایی که در ۲۰ دقیقه ابتدایی بازی ۳ کرنر برای پیکان بدست آمد.

دقیقه ۱۲: فراز امامعلی در این لحظه از بازی موقعیت مناسبی داشت تا دروازه حریف را باز کند اما شوت این بازیکن را کوروش ملکی در اختیار گرفت.

دقیقه ۲۳ شوت سهمگین حجت حق وردى را کوروش ملکى به سختی راهى کرنر کرد تا چهارمین کرنر پیکان شکل بگیرد.

دقیقه ۲۵ ضربه سر خطرناک محمد قاضى پس از برخورد به تیر افقى دروازه راهی اوت شد.

دقیقه ۳۱ نخستین موقعیت خطرناک برای سپیدرود بدست آمد که ضربه سر دقیق محمد غلامی را شیخ ویسی به کرنر فرستاد تا نخستین کرنر سپیدرود بدست بیاید.

دقیقه ۳۳ یک ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه پیکان برای سپیدرود بدست آمد که شوت جوادی مقدم از بالای دروازه پیکان به بیرون رفت.

دقیقه ۴۱ مهمترین موقعیت گلزنی برای سپیدرود بدست آمد که پویا نزهتی با پاس مهرداد بایرامی در محوطه شش قدم در حالت تک به تک با وحید شیخ ویسی قرار گرفت که نتوانست توپ را وارد دروازه پیکان کند.

دقیقه ۴۷ نخستین موقعیت بازی در نیمه دوم برای سپیدرود بدست آمد که ضربه ایستگاهى حسین ابراهیمى را شیخ ویسى مهار کرد.

دقیقه ۵۲ نخستین کرنر بازی در این نیمه برای سپیدرود بدست آمد که ضربه ارسالی حسین ابراهیمی به خارج فرستاده شد.

دقیقه ۹۰ ضربه سر حسین کعبی داخل محوطه شش قدم به خارج فرستاده شد.

شرح گل:
پیکان ۱-۰ سپیدرود: ر روی یک ضربه شروع مجدد توپ وارد محوطه جریمه سپیدرود شد و دفع ناقص مدافعین سپیدرود توپ را به عیسی آل کثیر رساند تا او گل نخست بازی را برای پیکان به ثمر برساند.

اتفاقات ویژه:
۱- برخلاف سال گذشته دو مسابقه سپیدرود برابر سایپا و پیکان فاقد پخش زنده تلویزیون بود.

۲- شایان مصلح بازیکن سابق سپیدرود و فعلی پرسپولیس از جایگاه ویژه این دیدار را تماشا می کند.

۳- در دقیقه ۲۰ میلاد شیخ سلیمانی از ناحیه سر مصدوم شد و موجب توقف بازی شد و ادامه بازی را با سری بانداژ شده دنبال کرد.

۴- دقیقع ۴۹ شاهین ثاقبی از پیکان بشدت دچار مصدومیت شد و بازی برای دقایقی در ابتدای نیمه دوم متوقف شد.

۵- حدود هزار هوادار سپیدرود و حدود ۲۰۰ هوادار پیکان در ورزشگاه حضور دارند.

Share