با حضور جمعی از مسئولین؛

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شفت منصوب و معرفی شد

آیین تکریم و معارفه رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شفت در سالن میرزای شفتی فرمانداری برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، آیین تکریم و معارفه رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شفت با حضور حجت الاسلام والمسلمین ستار علیزاده مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان و جمعی از هیات امنای مساجد در سالن میرزای شفتی فرمانداری برگزار شد.

محمدرضا محسنی فرماندار شفت پیش از این آیین، با اشاره به اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ محکم به سرکردگان حملات تروریستی اهواز افزود: مردم و مسوولین برای همه نیروهای مسلح کشورمان آرزوی پیروزی های مستمر دارند.

وی با بیان اینکه شهرستان شفت در فرهنگ و مذهب دارای سبقه‌ی تاریخی است و علمای بزرگی از این منطقه برخاسته اند افزود: بقاع متبرکه امامزادگان ابراهیم و اسحاق(ع) همواره مورد اقبال دوستداران اهل بیت(س) قرار داشته اند و به جز مردم این شهرستان سالانه هزاران زائر و گردشگر از استان و کشور از این اماکن مذهبی بازدید می نمایند.

نماینده عالی دولت در شفت با اشاره به اتمام فاز نخست سامانه جمع آوری  فاضلاب روستای امامزاده ابراهیم و تکمیل طرح پایداری آبرسانی به روستای  امامزاده اسحاق در سال جاری افزود: رونق گردشگری مذهبی نیازمند توسعه زیرساخت های عمرانی است و این موضوع یکی از اولویت های دولت در شهرستان شفت است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه فرهنگ سازی خلق الساعه نیست و باید برای آن برنامه ریزی های کوتاه مدت و بلند مدت تدوین شود افزود : از مجموعه اوقاف و امور خیریه در شهرستان شفت انتظار می رود از ظرفیت بقاع متبرکه و مساجد در این راستا بهره برداری بهتری نماید و بستر لازم برای بهره گیری از ظرفیت جوانان در کنار افراد باتجربه در هیات امنای مساجد و مقاع متبرکه برای پیشبرد امور دینی و مذهبی  را فراهم سازد.

گفتنی است در پایان این نشست از زحمات حسن علی حسینی تجلیل و حمید رحیمی به عنوان رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان معرفی شد . رحیمی پیش از این رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ماسال بود.

Share