در جلسه امروز شورا

رمضانپور نرگسی به خدا پناه برد | علت کنار گذاشتن بنده از کمیسیون بودجه چه بود؟

رمضانپور نرگسی با بیان اینکه تهمت و انگ زدن بسیار آسان است، افزود: ای‌کاش آقای علوی اینجا بودند و شفاف توضیح می دادند که دلیل اینکه بنده را به عنوان یک فرد متخصص در امر بودجه از عضویت در این کمیسیون محروم کرده اند بر اساس کدام دلیل و برهان بوده است؟

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا احمد رضانپور نرگسی عضو شورای شهر رشت در جلسه علنی شورا با بیان اینکه برخی قاضی را نیز می‌خرند، افزود: اگر امروز امام حسین(ع) حضور داشتند به ما که مدعی انقلاب و امانت داری از مال، جان و ناموس مردم هستیم، آیا در جبهه امام بودیم ؟

وی ادامه داد: امروز حق و باطل مشخص است و از نینوا تا امروز در مورد حق بارها صحبت شده است.

این عضو شورا با اشاره به هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس ادامه راه عاشورایی در مسیر انقلاب اسلامی بود.

وی با بیان اینکه مدعیان انقلاب در شعار دادن استاد هستند، گفت: امروز کسانی که مدعی انقلاب هستند خط بطلان به سوابق افرادی می‌زنند که برای انقلاب کار کردند و فقط شعار می‌دهند و این سرمایه های اجتماعی را از بین می‌برند.

رمضانپور نرگسی با بیان اینکه تهمت و انگ زدن بسیار آسان است، افزود: ای‌کاش آقای علوی اینجا بودند و شفاف توضیح می دادند که دلیل اینکه بنده را به عنوان یک فرد متخصص در امر بودجه از عضویت در این کمیسیون محروم کرده اند بر اساس کدام دلیل و برهان بوده است؟ ما به خداوند پناه باید ببریم از شر شیطان رجیم.

وی به آغاز مدارس و بازگشایی دانشگاها اشاره کرد و گفت: نمی‌دانم چرا سطح تعلیم و تربیت و آموزش در کشور پایین است؟ در حالی که در اوایل انقلاب بسیار سطح بالایی داشتیم و گیلان از قبل از انقلاب تا اوایل انقلاب جزو استان های برتر بود.

این عضو شورا یادآور شد: امروز می‌طلبد که مدیران آموزشی برای افزایش کیفیت نظام آموزشی تلاش کنند. در جامعه ما ننگ است که معلمان ما در ساعت بیکاری راننده دانش آموزانشان باشند!

رمضانپور ادامه داد: دانشگاه های ما نیز پولی است و پیامکهای دریافت مدارک به صورت تضمینی سبب اُفت نظام آموزشی است.

وی در ادامه با بیان اینکه باید با مردم به طور شفاف صحبت شود، افزود: دوستان خارج از شورا اجازه بدهند که اعضای شورا خودشان شهردار را انتخاب کنند.

این عضو شورا ادامه داد: دو جریان اصولگرا و اصلاح طلب در این کشور برای بقای انقلاب تلاش می‌کنند تا از شرایط فعلی کشور خارج شود. چرا عده ای دوست دارند شورا را تفکیک کنند. این به نفع مردم نیست مردم اینگونه به ما رای ندادند.

وی افزود: علت اینکه آقای حاجی پور و زاهد به عنوان رئیس شورا انتخاب نشدند این بود که نمی‌خواستیم انتخاب شهردار را به هیات رئیسه گره بزنیم ولی عده ای این اعتقاد را داشتند.

رمضانپور با بیان اینکه باید بحث انتخاب شهرداری را در اولویت قرار بدهیم، گف : تمام کسانی که اینجا نشستند پشتوانه رای مردم را دارند و حتما تصمیم درستی خواهند گرفت.

وی افزود: شهردار این دوره باید بومی باشد و دل در گروی مردم شهر داشته باشد.

به گزارش دیارمیرزا عضو شورای شهر رشت با بیان اینکه بعد از رفتن نصرتی تمام کارها روی زمین مانده است، گفت: در حالی که کارهای بزرگی مانند تراموا و حمل و نقل ریلی را درحال پیگیری بودیم اکنون با نبود شهردار این کارها بلاتکیف مانده است.

وی با بیان اینکه تنها متخصص بودجه احمد رمضانپور است،‌ گفت: علت کنار گذاشتن بنده از کمیسیون بودجه چه بود این را باید به مردم پاسخ دهند!

رمضانپور با بیان اینکه بنده معتقد بودم بودجه سال ۹۷ تحقق پیدا نخواهد کرد، افزود: تا به امروز ۲۵ درصد از این بودجه تحقق یافته است که این فاجعه است.

Share