سخنگوی سازمان خصوصی سازی:

رقم دقیق سود سهام عدالت ۳۰ مهر مشخص می‌شود

پس از برگزاری مجمع شرکت هلدینگ خلیج فارس در ۳۰ مهرماه بطور دقیق می توان اطلاع رسانی کرد که سود مشمولان سهام عدالت برای سال ۱۳۹۶ به چه میزان است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سخنگوی سازمان خصوصی سازی با بیان این که سود سال ۹۶ سهام عدالت هنوز مشخص نیست گفت: پس از برگزاری مجمع شرکت هلدینگ خلیج فارس در ۳۰ مهرماه بطور دقیق می توان اطلاع رسانی کرد که سود مشمولان سهام عدالت برای سال ۱۳۹۶ به چه میزان است.

جعفر سبحانی افزود: سود عملکرد مالی سال ۱۳۹۶ شرکت های سرمایه پذیر باید در سال ۹۷ وصول و به حساب مشمولان واریز شود که خوشبختانه وصول این سود آغاز شده است.

وی همچنین اظهار داشت: تاکنون از مجموع ۴۹ شرکت سرمایه پذیر مجامع ۴۵ تا ۴۶ شرکت برگزار و مجمع عادی سالیانه سه تا چهار شرکت به خصوص هلدینگ خلیج فارس هنوز برگزار نشده است.

سخنگوی سازمان خصوصی سازی گفت: پس از برگزاری مجمع شرکت هلدینگ خلیج فارس بطور دقیق می توان اطلاع رسانی کرد که سود مشمولان سهام عدالت برای سال ۱۳۹۶ به چه میزان است.

وی افزود: مجمع عادی سالیانه شرکت هلدینگ خلیج فارس ۳۰ مهر ماه سال جاری برگزار می شود.

سبحانی تصریح کرد: بخش مهمی از سود سهام عدالت مربوط به این شرکت است.

وی ادامه داد: سود عملکرد مالی سال ۱۳۹۵ شرکت های سرمایه پذیر پس از وصول از اواخر دی ماه سال گذشته به مرور به حساب مشمولان سهام عدالت واریز شد.

سخنگوی سازمان خصوصی سازی از ثبت شماره شبای بیش از ۴۰ میلیون مشمول در سامانه سهام عدالت خبر داد و گفت: تمامی این افراد سود سهام سال ۹۵ خود را دریافت کرده اند.

وی افزود: سال گذشته بیش از سه هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان سود در میان مشمولان سهام عدالت در کشور توزیع شد.

Share