در جلسه معارفه بخشدار سردار جنگل و معاون فرماندار فومن مطرح شد:

رضایی یک مدیر اجرایی قوی است | رفت و آمدها در وزارت کشور طبیعی است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با بیان اینکه از زیرک به خوبی شناخت دارد اظهار کرد: از توان ایشان می‌توان در سمت‌های بالاتری استفاده کرد اما وزارت کشور یک مجموعه سیاسی است و اینگونه رفت و آمدها در آن طبیعی است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، جلسه شورای اداری شهرستان فومن با دستور کار آیین تودیع و معارفه معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری فومن و بخشدار سردار جنگل شهرستان فومن با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان برگزار شد.

محمود قاسم نژاد فرماندار شهرستان فومن در ابتدای این مراسم با خیرمقدم نسبت به حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان و سایر مسوولان در جلسه شورای اداری و آرزوی توفیق برای کارگزاران مردم در دولت تدبیر و امید اظهار کرد: یک روز قبل از بارندگی باتوجه به گزارش های هواشناسی شاهد بارش در روز جمعه بودیم و از صبح شنبه در قلعه رودخان و ماسوله رودخان شاهد وقوع سیلاب بی سابقه‌ای بودیم.

وی تصریح کرد: بعد از رودسر و لاهیجان بیشترین میزان بارش در فومن رخ داد و بسیاری از تاسیسات و ابنیه آسیب دید و پنج پل مواصلاتی و روستایی تخریب شد و شبکه آب روستایی، برق، مخابرات، گاز و فیبر نوری دچار خسارت شد.

به گزارش دیارمیرزا فرماندار شهرستان فومن یادآور شد: خوشبختانه با حضور مسوولان ارشد استاننداری، مدیران کل، رییس سازمان امداد و نجات و غیره هم اکنون برق وصل شده است و برای اینکه جریان گاز به طور ایمن به دست مردم برسد کمی وصل شدن گاز طول کشید اما از همه اعضای شورای مدیران بحران قدردانی میکنم و در تلاشیم تا خدمات بهتری به مردم ارائه نماییم.

قاسم نژاد با بیان اینکه فومن یک شهرستان گردشگر پذیر است، اظهار کرد: به دلیل وجود قلعه رودخان و ماسوله اولین شهرستان گردشگر پذیر طبق آمار هستیم و اما زیرساخت‌های نظیر هتل ها و محل اقامتی ناکافی است که سبب شده مسافران زیادی در حاشیه خیابان ها مستقر شوند که چهره ناخوشایندی دارد.

وی یادآور شد: الحمدالله مدیران شهرستان بسیار ساعی و‌ کوشا در تلاش هستند.

فرماندار شهرستان فومن تغییر و تحولات را عادی دانست و یادآور شد: چرخه مدیریتی در سطح فرمانداری و ادارات همواره در جریان است تا از شایستگی و تجارب افراد مختلف به نحو مناسب استفاده گردد.

قاسم نژاد متذکر شد: هر دو عزیزی که امروز به چرخه مدیریتی اضافه می‌شوند از افراد باتجربه ای هستند که سال‌ها سابقه خدمت دارند و با در نظر گرفتن همه ابعاد ان‌شاءالله خادمان خوبی خواهند بود و با تجاربی که دارند برای بهبود وضعیت شهرستان به ما کمک خواهند کرد.

وی افزود: در آینده نزدیک همچنین خلاء مدیریت در دو پست دیگر نیز برطرف خواهد شد تا شاهد شتاب بیشتر در جریان خدمات دهی به مردم باشیم.

قاسم نژاد با قدردانی از عمار زیرک بخشدار سابق سردار جنگل گفت: ایشان سال‌ها در این سمت خدمت کرده اند و طی یک سال اخیر نیز مسئولیت بخش مرکزی را برعهده داشتند و همکار صدیق و خدمتگزاری بودند.

فرماندار شهرستان فومن یادآور شد: با توجه به شناختی که از شخصیت جناب زیرک دارم از ایشان می‌خواهم که از تجارب خود ما را بی بهره نکنند و برای ایشان آرزوی توفیق دارم.

رضایی یک مدیر اجرایی قوی است

امام جمعه شهرستان فومن در این جلسه با بیان اینکه شرکت در جلسات شورای اداری اهمیت قابل بوده ام، تصریح کرد: حضور در این جلسات سبب آشنایی با یکدیگر می شود و درب دفتر امام جمعه نیز به روی تمام روسای ادارات و مردم باز است.

حجت الاسلام صفوی با تاکید بر لزوم تقوا و خدمت صادقانه اظهار کرد: رئیس یک اداره الگوی سایر کارکنان است و خدمتگزاری به مردم توفیقی است که نصیب مسئولان شده است.

وی افزود: از آقای زیرک شناخت کافی دارم و مورد اعتماد مردم است و باتوجه به سابقه فرهنگی که دارد بر این باورم که لیاقت مسئولیت‌های بالاتری دارد و طی این سالها نیز بخوبی به مردم خدمت کرده است.

صفوی تصریح کرد: از خانواده آقای رضایی بخوبی شناخت دارم و‌ خدا می‌داند که طایفه مومن و معتقدی هستند.

وی افزود: آقای رضایی یک آدم اجرایی خیلی قوی است و هنگامی که در ماسال به عنوان بخشدار خدمت می‌کرد همه دهیاران از اینکه با او کار می کردند رضایت داشتند و از رفتن او متاسف شدند.

امام جمعه فومن تصریح کرد: همچنین جز بزرگواری و انسانیت و کرامت از آقای منتظری چیز دیگری ندیدم و همه گروه ها نیز از دو انتصاب صورت گرفته خرسند هستند.

هر آمدنی را رفتنی است

عمار زیرک با تشکر از فرمانداری، بخشداری، روسای بخش و همچنین تبریک به مسوولان جدید اظهار کرد: هر آمدنی را رفتنی است و از این گلایه ندارم.

وی با قدردانی از تلاش‌های قاسم نژاد افزود: در ایام ۴ سال خدمت خود سعی کردم که دلی را نرنجانم اگرچه بحران سیل را به خوبی پشت سر گذاشتیم اما سیل سیاسی ما را گرفت.

انتصاب صورت گرفته از درون پرسنل وزارت کشور صورت گرفته است

به گزارش دیارمیرزا، علی اصغر جمشیدنژاد با قدردانی از تلاش های صورت گرفته ستاد مدیریت بحران شهرستان فومن در ایام سیل اخیر گفت: مهمترین اقدام برای کاهش خسارات حوادث طبیعی آمادگی‌های لازم و اقدامات پیشگیرانه است.

وی با بیان اینکه امیدوارم همواره حداقل خسارات را داشته باشیم، متذکر شد: تلاش های صورت گرفته قابل تقدیر است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با اشاره به تصویب cft در مجلس شورای اسلامی گفت: بین‌ دو‌ دیدگاه شرق و غرب اختلافات عمیقی وجود دارد.

جمشیدنژاد با اشاره به دو دیدگاه اخلاق محوری و قانون‌مداری تصریح کرد: راهی نداریم که در کنار اخلاق با اجرای قوانین و مقررات در کنار یکدیگر زندگی کنیم و در این بین باید از یافته های بشریت به نحو احسن در امور مختلف اداری بهره بگیریم.

وی با اشاره به لزوم کاهش فساد و بروکراسی اداری و ایجاد دولت الکترونیک یادآور شد: امیدوارم با بهره‌گیری از مجموعه قوانین که سبب کاهش تخلفات شود زندگی بهتری برای مردم فراهم کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با بیان اینکه از زیرک به خوبی شناخت دارد اظهار کرد: از توان ایشان می‌توان در سمت‌های بالاتری استفاده کرد اما وزارت کشور یک مجموعه سیاسی است و اینگونه رفت و آمدها در آن طبیعی است.

جمشیدنژاد با قدردانی از تلاش های عمار زیرک در بخشداری سردارجنگل و مرکزی فومن گفت: آقای منتظری و رضایی نه تنها به دلیل توانایی و ویژگی شخصی از تجربیات ایشان با توجه به حضور در پدافند غیرعامل آگاهی دارم.

وی با بیان اینکه دو انتصاب صورت گرفته از درون پرسنل وزارت کشور است، گفت: این انتصاب نمایانگر ارتقای شغلی پرسنل این وزارتخانه بوده است.

معاون سیاسی، امنیتی و استانداری گیلان یادآور شد: انتصابات باید بگونه ای باشد که یک جانشین معاون فرماندار این توانایی را داشته باشد که در آینده در سمت فرماندار مشغول به کار شود و خوشبختانه از این دو انتخاب خوشحال هستم.

جمشیدنژاد در پایان گفت: امیدوارم با عشق و علاقه شاهد خدمتگزاری این دو مدیر باشیم زیرا شهرستان فومن شایستگی این را دارد که بهترین‌ها در آن خدمت کنند.

خدمت به مردم نعمت است | خوشحالم که در شهرستان فومن هستم

حمید رضایی، معاون جدید سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان فومن در سخنان خود با آرزوی توفیق برای دولت تدبیر و‌ امید اظهار کرد: از حمایت و پشتیبانی جناب آقای جمشیدنژاد و همچنین حجت‌الاسلام افتخاری قدردانی می‌کنم.

وی با بیان اینکه خدا را شاکرم که توفیق خدمت رسانی به مردم را به من عطا کرده است، اظهار کرد: خدمت رسانی به مردم نعمت است و خوشحالم که توفیق خدمت به مردم خونگرم و مهمان نواز مردم را پیدا کرده ام.

رضایی با بیان اینکه خدمت به مردم فومن جزو آرزوهای من بوده است، اظهار کرد: امیدوارم نعمت خدمت به مردم به نقمت تبدیل نشود.

وی با اشاره به سابقه همکاری خود با قاسم نژاد در فرمانداری ماسال اظهار کرد: ایشان از لحاظ تجربه و علمی از جایگاه بالایی برخوردار بوده و حق استادی به گردن من دارند.

این مسئول فلسفه وجودی ادارات را خدمت به مردم عنوان کرد و افزود: رضایت خداوند نیز در گرو رضایت مردم است.

رضایی با اشاره به کارشکنی‌های صورت گرفته در مسیر خدمت دولت به مردم اظهار کرد: کسب رضایت مردم بدون تعامل با سایر نهادها میسر نیست.

تلاش حداکثری برای محرومیت زدایی بخش سردار جنگل

یوسف منتظری نیز با قدردانی از اعتماد حوزه سیاسی و فرماندار شهرستان فومن گفت: امیدوارم به روزی برسیم که در خصوص کمبود اعتبارات محرومیت زدایی بخش سردار جنگل صحبتی نشود و این بخش از لحاظ توسعه به جایگاه مورد نظر خود دست یابد.

بخشدار جدید سردار جنگل در پایان اظهار کرد: با تلاش حداکثری در جهت محرومیت زدایی این بخش حرکت خواهیم کرد.

گفتنی است در پایان حمید رضایی به عنوان معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شهرستان فومن و همچنین یوسف منتظری به عنوان بخشدار سردار جنگل معرفی شدند.

به گزارش دیارمیرزا، در این مراسم علاوه بر معاون استاندار گیلان، مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری، سرپرست سیاسی و انتخابات، امام جمعه فومن، فرمانده سپاه ناحیه فومن، فرمانده نیروی انتظامی، روسای ادارات و جمعی از مسوولان حضور داشتند.

Share