حاجی‌پور در جمع خبرنگاران:

رشتی‌ها متخلف نیستند آنها را وادار به تخلف می‌کنیم|نیازی به عکس انداختن در انجام کارها ندارم

حاجی‌پور با بیان اینکه هیچ کدام از ما قصد دعوا با کسی را نداریم، گفت: ما در جهت احقاق حقوق مردم صحبت می‌کنیم و قانون عنوان کرده است که ظرف سه ماه شهردار انتخاب شود.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا اسماعیل حاجی پور عضو شورای شهر رشت در جمع خبرنگاران بابیان اینکه همیشه گفته‎ام که رسانه‌ها یار دوازدهم اعضای شورا هستند، گفت: رسانه‌ها پل ارتباطی بین مردم و ما هستند و به این حرف خود اعتقاد دارم زیرا رسانه‌ها در زمان بحران به داد ما رسیدند و اکنون نیز انتظار داریم که به شورا کمک کنند و فضا را آرام نگهدارند.

وی با اشاره به حضور زاهد و رمضان پور نرگسی در این نشست تصریح کرد: تعلق ما فقط به لیست امید نیست بلکه ما متعلق به همه مردم هستیم و نماینده همه مردم رشت هستم و برای باید خود را خرج همه کنیم.

عضو شورای شهر رشت بابیان اینکه برای ما سه نفر شهر و شهروندان از اهمیت زیادی برخوردار هستند، گفت: به پای رشتوندان هستیم و خواهیم ماند. از ابتدا اعلام کردیم که ما کاندیدایی برای شهرداری نداریم و هر کسی که لایق تر باشد به آن رای خواهیم داد.

وی ادامه داد: در ابتدا ۱۹ نفر وارد صحنه انتخاب شهردار شدند که از همه آنها که اعلام امادگی کردند تشکر می‌کنم.

حاجی پور بابیان اینکه هیچ منافاتی ندارد که یک چهره بومی و ملی مطرح بشود، افزود: هر انتخابی ۸ امضا می‌خواهد و همه ما دلمان برای شهرمان می طپد.

وی بابیان اینکه نیازی به هوچی گری و نشان ددادن کارهایی که برای شهرم انجام می‌دهم ندارم، افزود: ما نیازی به عکس انداختن در انجام کارها نداریم و بنده اعتقاد دارم که باید طوری کار کنیم که وجدانمان راحت باشد.

این عضو شورا گفت: باید رعایت قانون انجام شود و قانون می‌گوید ظرف سه ماه شهردار منتخب انتخاب شود.

وی بابیان اینکه فرصت سه ماهه تا چند روز آینده تمام می‌شود، افزود: مردم از ما گله می کنند که چرا سکوت می‌کنید ولی به مردم می‌گویم که دوشنبه آماده انتخاب شهردار هستیم. همچنین آماده هستیم که اگر کاندیدای بومی و چهره ملی اعلام امادگی کند از او حمایت کنیم.

همه باید از افزایش تخلفات خجالت بکشیم

به گزارش دیارمیرزا اسماعیل حاجی‌پور با بیان اینکه هیچ کدام از ما قصد دعوا با کسی را نداریم، گفت: ما در جهت احقاق حقوق مردم صحبت می‌کنیم و قانون عنوان کرده است که ظرف سه ماه شهردار انتخاب شود.

وی ادامه داد: ما سه نفر اعضای لیست امید شورای شهر رشت اعتقاد داریم اگر این دوشنبه شهردار رشت انتخاب نشود این انتخاب به سه هفته آینده موکول خواهد شد زیرا برخی از اعضا به سفر کربلا و اربعین خواهند رفت.

حاجی‌پور در ادامه با بیان اینکه شهردار باید کاری کند که فشار از روی مردم برداشته شود افزود: شهردار باید بتواند برای مقابله با کمبود منابع تلاش کند.

وی با بیان اینکه همه باید از افزایش تخلفات خجالت بکشیم تصریح کرد: توان مقابله با تخلف را نداریم.

مردم رشت و رشتی‌ها متخلف نیستند آنها را وادار به تخلف می‌کنیم

این عضو شورای شهر رشت همچنین با اشاره به اینکه نتوانستیم طرح تفصیلی را به سمتی ببریم که مردم به دنبال تخلف نباشند، تأکید کرد: مردم رشت و رشتی‌ها متخلف نیستند بلکه آنها را وادار به تخلف می‌کنند.

وی گفت: راه نجات این شهر سرمایه‌گذاری و تولید ثروت است وقتی راهی بازگشایی می‌شود، افرادی اطراف آن را می‌گیرد و شهردار باید این آسیب‌ها را شناسایی کند.

حاجی‌پور افزود: هیچ وقت نمی‌توانیم به توسعه دست پیدا کنیم تا زمانی که افراد توسعه یافته نداشته باشیم.

عضو شورای شهر رشت اظهار کرد: باید از ظرفیت آقای نوبخت برای رشت و استان گیلان استفاده کنیم.

Share