با حضور مدیرکل تامین اجتماعی گیلان:

رئیس جدید تامین اجتماعی شعبه بندرآستارا منصوب و معرفی شد

مراسم تودیع و معارفه روسای شعبه بندرآستارا با حضور جمیل حق پرست مدیرکل تامین اجتماعی گیلان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جمیل حق پرست مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان دراین مراسم با اشاره به اینکه درجهان هستی اصل تغییر اجتناب ناپذیر می‌باشد اظهارداشت: آمدن و رفتن در مراجل مختلف زندگی به اشگال گوناگون وجود دارد و مهم کیفیت و اثری است که انسان از خود برجای میگذارد.

مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان با بیان این نکته که انتخاب فردی بعنوان رئیس شعبه به معنای نفی توانمندی سایرین نمی‌باشد افزود: مقبولیت، محبوبیت و مردم پسند بودن در کنار سوابق و تجربیات از مهمترین معیارهای گزینش است.

وی با بیان خصلتهایی همچون پیگیری مصمم امور و استقبال ازکارها برای انجام درست و بموقع درریاست پیشین شعبه، اذعان داشت: مجموعه تامین اجتماعی در دو فضای متفاوت اداره میشود که یکی بخش بیمه ای یعنی اساس کار سازمان میباشد و دیگری حوزه های اداری مالی که وظیفه پشتیبانی را برعهده دارد و ریاست جدید شعبه با سالها تجربه بعنوان یکی از نیروهای قدیمی و زبده این بخش از آنجا که در کنار ریاست شعبه بارها بمنزله یک جانشین عمل نموده با اشراف برامور و وجود ویژگیهای اخلاقی و رفتاری برجسته فردی شایسته برای این منصب بوده اند.

جمیل حق پرست شعبه آستارا را از واحدهای در حال رشد و توسعه استان قلمداد نموده و اظهار امیدواری نمود تا شاهد جهش های بیشتر و رضایت بیش از پیش مخاطبان دراین شهر باشیم.

دراین مراسم میرقوام موسوی ریاست پیشین شعبه که پس از سالها تلاش در سازمان تامین اجتماعی به افتخار بازنشستگی نائل گردید با اشاره به اینکه در زمان تصدی این پست، ارتقاء شعبه به تیپ سه کشوری از مهمترین دستاوردها و کوشش درمسیر رونق تعاملات ورضایتمندی از اهداف اصلی بوده، ضمن سفارش رعایت احترام به پیشکسوتان و قدردان سازمان بودن به نیروهای جوانتر، با کسب حلالیت از همکاران بر همراهی با ریاست جدید شعبه و جدیت بمنظوررشد وارتقاء بیشتر تاکید نمود.

اکبر رافضی سرپرست جدید این شعبه که از جانبازان جنگ تحمیلی بوده وسالها مسئولیت امور مالی این واحد تابعه تامین اجتماعی گیلان را عهده دار میباشد نیز طی سخنانی با تقدیر از اعتماد مدیریت استان بمنظور واگذاری این پست به ایشان، صیانت ازحقوق کارگران وکارفرمایان، تکریم ارباب رجوع و همکاری و همدلی با مجموعه را از اصول برنامه های خود برشمرده وازخداوند متعال در جهت نیل به این اهداف و سربلندی درمسئولیت واگذار شده استمداد طلبید.

در پایان این مراسم با اهداء لوح و هدایایی از تلاشها و خدمات میرقوام موسوی تقدیر و حکم انتصاب اکبر رافضی توسط مدیرکل استان به ایشان تنفیذ گردید.

Share