پنجشنبه ۲۶ مهرماه؛

دومین یادواره شهدای ورزشکار رشت و سومین سالگرد شهید طاهرنیا برگزار می‌شود

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت از مشارکت در برگزاری دومین یادواره شهدای ورزشکار به همت فرماندهی سپاه ناحیه مرکزی رشت و بسیج ورزشکاران سپاه رشت خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت از مشارکت در برگزاری دومین یادواره شهدای ورزشکار به همت فرماندهی سپاه ناحیه مرکزی رشت و بسیج ورزشکاران سپاه رشت خبر داد.

علیرضا حسنی با اعلام این خبر گفت: این یادواره با حضور اقشار مختلف مردم و جامعه بزرگ ورزش استان در روز پنجشنبه ۲۶ مهرماه ۹۷ ساعت ۱۰ صبح در مجموعه ورزشی یادگار امام، سالن نامجو برگزار می شود.

وی افزود: دومین یادواره شهدای ورزشکار رشت به همت فرماندهی سپاه ناحیه مرکزی رشت و بسیج ورزشکاران سپاه رشت و با مشارکت اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این یادواره با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدا ورزشکار استان برگزار می شود، اظهار داشت: در این برنامه در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، این شهدای ورزشکار معرفی و از خانواده های آن ها تقدیر و تکریم بعمل می آید.

علیرضا حسنی با بیان اینکه دومین یادواره شهدای ورزشکار با حضور مسئولان استانی، هیئت‌های ورزشی و پیشکسوتان جامعه ورزش در رشت برگزار می‌شود، اظهار داشت: حجت الاسلام و المسلمین تسخیری، سخنران و حاج سید کاظم موسوی، مداح این یادواره هستند.

وی در ادامه بیان داشت: سومین سالگرد شهید مدافع حرم سجاد طاهر نیا نیز با سخنرانی سردار عبدالفتاح اهوازیان و مداحی کربلایی داود شکاری پنجشنبه ۲۶ مهرماه ۹۷ ساعت ۱۷ در گلزار شهدای شهرستان رشت با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت برگزار می شود.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری در پایان از خانواده های معظم شهدا و جامعه ورزش استان جهت حضور در دومین یادواره شهدای ورزشکار رشت و سومین سالگرد شهید مدافع حرم سجاد طاهر نیا دعوت به عمل آورد.

Share