امام جمعه خمام خواستار اصلاح جاده مرگ شد

درد مردم زمانی التیام پیدا می‌کند که محور خمام به خشکبیجار اصلاح شود

حجت الاسلام حامد اسدالله زاده به بیش از ۷۰ تصادف جرحی و بروز ده‌ها تصادف حسارتی در این محور طی شش ماه گذشته اشاره کرد و یادآور شد: رسما اعلام شده که طی ۳ سال گذشته ۲۷ نفر در محور خمام به خشکبیجار فوت کرده اند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا امام جمعه خمام در خطبه‎‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به بروز حوادث متعدد در جاده خمام به خشکبیجار که به جاده مرگ مشهور شده است، اظهار کرد: براساس آمار رسمی پلیس راهور گیلان فقط در ۶ ماهه گذشته در محور خمام به خشکبیجار ۴ فوتی داشته ایم.

حجت الاسلام حامد اسدالله زاده به بیش از ۷۰ تصادف جرحی و بروز ده‌ها تصادف حسارتی در این محور طی شش ماه گذشته اشاره کرد و یادآور شد: رسما اعلام شده که طی ۳ سال گذشته ۲۷ نفر در محور خمام به خشکبیجار فوت کرده اند.

وی افزود: تذکرات لازم به مسئولان داده شده و توقع داشتیم که اقدامی از سوی مسئولان صورت بگیرد. جناب آقای کوچکی نژاد، آقای حسنی و آقای جعفرزاده توقع مردم شهیدپرور خمام از نمایندگان مجلس شورای اسلامی این است که به وعده های انتخاباتی خود جامه عمل بپوشانند.

امام جمعه خمام تصریح کرد: تا به کی باید مردم داغدار باشند و وقتی فرزندانشان از خانه خارح می شوند این اضطراب را داشته باشند که ممکن است اتفاقی برای آنها رخ دهد. وقتی به مسئولان محترم مراجعه می‌کنیم پاسخشان این است که بودجه لازم در مجلس تصویب شده است اما اداره راه می گوید بودجه استانی برای بهبود وضعیت این جاده کفاف نمی‌دهد! پس مشکل از کجاست؟! شفاف سازی شود. این حرف امام جمعه خمام نیست بلکه حرف مردم داغدار و مصیبت زده است که فکری به حال محور خمام به خشکبیجار شود!

حجت الاسلام اسدالله زاده با بیان اینکه از استاندار گیلان توقع داریم تا با قید فوریت به این معضلی که به جان مردم خمام و خشکبیجار افتاده رسیدگی کنند، افزود: تا چه زمانی باید مردم کشته شوند؟! مصیبت مردم زمانی التیام پیدا می‌کند که این محور اصلاح شود.

وی افزود: برای همه مسئولان آرزوی توفیق دارم و تریبون نماز جمعه نیز در اختیار مسئولان است که اگر اقدامی برای بهبود اوضاع کرده‌اند بیایند و در این زمینه گزارش عملکرد ارائه دهند و شفاف سازی کنند.

امام جمعه خمام در پایان باز دیگر یادآور شد: تاکید دارم که این صرفا خواسته شخص بنده نیست بلکه توقع مردم خمام است که برای اصلاح محور خمام به خشکبیجار یک اقدام جدی صورت بگیرد.

Share