از بازار خودرو چه خبر؟

خودرو‌های پرفروش ۲۰۱۸ را ببینید+ تصاویر

سال ۲۰۱۸ خودرو‌های متنوعی به بازار عرضه شدند. در این خبر پرفروش‌ترین‌های آنان را بررسی می‌کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، هر ساله ماشین‌های مختلفی وارد بازار می‌شوند. شرکت‌های خودروسازی رقابت نزدیکی باهم برای بهترین شدن دارند. بعضی از برندهای خودرو لوکس است و برای همین مشتری‌های مخصوص خود را دارند اما بعضی دیگر از آن‌ها خودروهایی با قیمت مناسب به بازار عرضه می‌کند که افراد با درآمد متوسط هم بتوانند صاحب یکی از آن‌ها شوند.

در فهرست زیر پنج مورد از پرفروش‌ترین خودروهای ۲۰۱۸ را بررسی می‌کنیم:

۱-Toyota Prius C

خودروهای پرفروش 2018 + عکس

این خودروی هیبریدی تویوتا با قیمت مناسبش در این لیست اول است. طراحی این خودرو زیباست و افراد زیادی از آن خوششان می‌آید. Toyota Prius C یک ماشین مناسب برای خریدن است و به همین دلیل طرفداران زیادی دارد. یکی دیگر از عوامل محبوبیت این خودرو مناسب محیط زیست بودن آن است.

۲- Tesla Model S

خودروهای پرفروش 2018 + عکس

تعدادی از مردم منتظر Tesla Model 3S هستند اما برادر بزرگ این خودر Tesla Model Sهنوز هم طرفدارانی دارد. این خودروی بزرگ الکتریکی یکی از خودروهایی است که سرعت فروش آن بسیار بالا بوده و محبوبیت این مدل به دلیل  طراحی بسیار جذاب آن است.

۳- BMW i3

خودروهای پرفروش 2018 + عکس

این یک خودرو هنگامی که برای اولین بار وارد بازار شد قیمت ارزانی نداشت. اما شامل تخفیف زیادی شد و قیمت آن پایین آمد. به همین دلیل فروش این خوردوی برقی بیشتر شد. این خودرو یک وسیله‌نقیله مناسب درون شهری است.

۴-Toyota Prius

خودروهای پرفروش 2018 + عکس

این خودرو به دلیل اینکه یک وسیله‌نقیله مناسب برای محیط زیست است به طور خارق‌العاده ای بین مردم معروف شد. این خودرو یک نماد برای حفظ محیط زیست است. مردم از خرید آن راضی هستند و این دلایل فروش زیاد این خودرو است.

۵- Chevrolet Volt

خودروهای پرفروش 2018 + عکس

خودرویی که ارزان نیست اما خرید یک مدل کارکرده از آن بسیار بهتر خرید خودروی دیگر در همان سطح قیمت است. افراد زیادی هستند که طرفدار برند شورلت هستند و مطمئنا خریداران از استفاده از محصولات این شرکت راضی خواهند بود.

Share