عضو کمیسیون عمران:

خدا کند استیضاح‌ها، در راستای خدمت به مردم باشد

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی در رابطه با استیضاح عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی گفت: اگر استیضاح ها برای اصلاح امور باشد، اثرگذار و مفید است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حجت الاسلام والمسلمین محمد مهدی افتخاری در گفتگو با خبرنگار ایمنا درباره روند استیضاح وزرا، خاطرنشان کرد: خدا کند مسیر استیضاح ها، در جهتی نباشد که ما از خدمت به مردم دور باشیم.

این عضو کمیسیون عمران با تاکید بر اینکه «متن استیضاح را نخوانده است»، تصریح کرد: با توجه به اینکه وضعیت اقتصادی بحرانی است وزارت راه باید بین مهم و مهم تر انتخاب کند؛ زیرا در بخش های عمرانی دچار مشکل هستیم

افتخاری اضافه کرد: وزارت راه و شهرسازی باید کارهای مهم عمرانی را پیگیری کرده و به نتیجه برساند.

وی با اشاره به اینکه «در سوء مدیریت پروژه ها جای هیچ تردیدی نیست»، تاکید کرد: پروژه هایی هست که با وجود ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی، بلاتکلیف مانده اند؛ با این وجود مسولان پروژه هایی با ۱۰ درصد و ۲۰ درصد را شروع کرده اند. این وضع نشانه سوءمدیریت است، اینها را باید وزارت راه پاسخ بدهد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: به هر حال استیضاح حق نمایندگان و مجلس است و باید از این حق برای رفع مشکلات مردم استفاده کند. وزارت راه  و شهرسازی هم به عنوان یک وزارتخانه مادر در بخش عمرانی و زیرساخت ها نقش به سزایی دارد و انتظار می رود که بر وظایف خود مدیریت درستی داشته باشد.

Share