قربانزاده: این نوع خبرها مزخرف و کذب است

تکذیب صدور حکم بازداشت قالیباف | روشن است که قالیباف کجاست و کارش چیست

مشاور شهردار اسبق تهران گفت: برای قالیباف حکم بازداشت صادر می‌شود اما او بلند شود و به هامبورگ می‌رود؟ چنین چیزی قابل باور است؟ این نوع خبرهای کذب، نیاز به راستی آزمایی ندارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از خبرآنلاین، حسین قربانزاده در واکنش به شایعات برخی کانال های تلگرامی درباره صدور حکم بازداشت برای محمدباقر قالیباف و خروج او از ایران به مقصد هامبورگ در روز چهارشنبه گفت: کاملا روشن است که این نوع خبرها مزخرف و کذب است و نیاز به راستی آزمایی ندارد. برای قالیباف حکم بازداشت صادر شود اما او بلند می شود و به هامبورگ می رود؟ چنین چیزی قابل باور است؟

وی افزود: با بیان اینکه ما فردا با آقای قالیباف جلسه داریم، تأکید کرد: روشن است که آقای قالیباف کجاست، دارد چه کار می کند و کارش چیست.

مشاور شهردار اسبق تهران اظهار کرد: شب گذشته همدان بود، امروز در مراسم ختم والده آقای اسماعیلی عضو شورای نگهبان شرکت کرد و یکشنبه شب در دانشگاه امام صادق سخنرانی دارد بنابراین روشن است و چه باید بگویم.

برخی کانال های تلگرامی ضد انقلاب خبر از صدور حکم بازداشت محمدباقر قالیباف به اتهام تخلفات میلیاردی و فسادفراگیر در شهرداری دادند که این خبر تکذیب شد.

Share