پس از بارش شدید باران اتفاق افتاد؛

تخریب پل بزرگ املش در اثر سیل و مصدومیت راننده ۳۹ ساله

فرماندار املش گفت: پل بزرگ املش که مهمترین پل ارتباطی این شهرستان است و املش را به لنگرود، کومله و اطاقور وصل می کند در پی بارش باران شدید کاملا تخریب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، یونس محمودی به ایسنا گفت: با توجه به شروع بارش ها از روز جمعه در شرق گیلان شاهد بالا آمدن سطح آب رودخانه ها و در نهایت طغیان رودخانه ها بوده ایم که این امر سبب آبگرفتگی تعداد قابل ملاحظه‌ای از منازل مسکونی، واحدهای تجاری، کارخانجات بوده ایم.

وی ادامه داد: دو دهنه پل ارتباطی این شهرستان نیز کاملا تخریب شده است که صبح امروز یکی از این پل ها که مهمترین پل ارتباطی این شهرستان است که املش را به لنگرود، کومله و اطاقور وصل می کند در پی بارش باران شدید کاملا تخریب شد.

محمودی با بیان اینکه این پل یکی از مهمترین پل های ارتباطی این شهرستان بوده است خاطرنشان کرد: باید هرچه سریعتر مسیر جایگزین برای این پل ایجاد شود.

راننده ۳۹ ساله به دلیل تخریب پل در املش مصدوم شد

در پی بارش شدید باران و سیلاب در استان گیلان و سقوط خودروی پراید به صورت همزمان با تخریب پل کیازنیک در شهرستان املش، راننده ۳۹ ساله آن مصدوم شد.

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان گیلان در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: با دریافت این حادثه، نیروهای مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی با حضور به موقع در محل برای امدادرسانی به این راننده اقدام کردند.

پیمان اسدی افزود: این راننده که از ناحیه کمر دچار مصدومیت شده بود، توسط نیروهای مرکز فوریت های پزشکی املش به بیمارستان نیکوکار این شهرستان منتقل شد.

به علت بارش شدید باران و آبگرفتگی و سیلاب، پل بزرگ املش (کیازنیک) ریزش کرد و تنها راه ارتباطی لات‌لیل به املش قطع شد. این پل قدیمی راه مواصلاتی بین دو شهرستان املش و لنگرود بود که بخش مرکزی املش را به اتاقور و کومله متصل می ‌کند.

Share