فرماندار فومن: واگذاری واحدها تسهیل شود

باز شدن گره کور مسکن مهر فومن با واگذاری واحدها به بخش خصوصی

محمود قاسم نژاد با اشاره به مشکلات پیش رو ۵۴۰ واحد مسکن مهر شهرستان فومن اظهار کرد:۴۰ دستگاه واگذار شده است و ۹۰ دستگاه نیز در حال ساخت است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جلسه شورای مسکن شهرستان فومن به ریاست فرماندار شهرستان و با حضور فرشید تحویلداری معاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان، رضا علی نیا مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی گیلان، موسوی معاون اجرایی بانک مسکن استان گیلان، رئیس تعاونی مسکن مهر شهرستان فومن و جمعی از اعضا ظهر روز دوشنه برگزار شد.

در این جلسه نماینده عالی دولت در شهرستان فومن با تاکید بر تسهیل گری در رفع مشکلات مسکن مهر اظهار کرد: ناکارآمدی برخی افراد و هیات تسویه حساب سابق در این حوزه سبب ایجاد برخی مشکلات برای مردم شده است.

محمود قاسم نژاد با اشاره به مشکلات پیش رو ۵۴۰ واحد مسکن مهر شهرستان فومن اظهار کرد:۴۰  دستگاه واگذار شده است و ۹۰ دستگاه نیز در حال ساخت است.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود بر لزوم بهره گیری از ظرفیت بخش خصوصی برای تکمیل ساخت و ساز مسکن مهر شهرستان فومن تاکید کرد و گفت: خوشبختانه دو سرمایه گذار برای ۴۸۰ واحد باقیمانده اعلام آمادگی کرده اند و هدف ما نیز این است که شرایط در زمینه واگذاری واحدها تسهیل شود.

فرماندار شهرستان فومن با بیان اینکه باتوجه به شرایط اقتصادی کشور هزینه ریسک سرمایه گذاری نیز افزایش یافته است، یادآور شد: جلسات شورای مسکن جهت رفع کامل مشکلات بطور مداوم برگزار خواهد شد.

همچنین در این جلسه غلام نیای فومنی رئیس تعاونی مسکن مهر شهرستان فومن از تشکیل هیات تسویه حساب جدید خبر داد و افزود: مسدود سازی حساب تعاونی توسط شاکیان، عدم مشخص بودن هزینه تمام شده هر واحد از جمله مشکلات ما می باشد.

گفتنی است در این جلسه فرشید تحویلداری معاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان، رضا علی نیا مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی گیلان، موسوی معاون اجرایی بانک مسکن استان گیلان، راهکارهای خود را جهت رفع مشکلات مسکن مهر شهرستان فومن ارائه کردند.

Share