پس از بارش شدید باران؛

بازدید مدیرکل بحران وزارت نیرو به همراه فرماندار فومن از مناطق خسارات دیده شهرستان

محمود قاسم نژاد فرماندار شهرستان فومن به همراه مهندس جعفرزاده مدیرکل بحران وزارت نیرو صبح امروز از مناطق خسارت دیده از وقوع سیل در شهرستان فومن بازدید نمود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمود قاسم نژاد، فرماندار شهرستان فومن به همراه جعفرزاده، مدیرکل بحران وزارت نیرو صبح امروز از مناطق خسارت دیده از وقوع سیل در شهرستان فومن بازدید نمود.

وی در بازدید از چندین روستای خسارت دیده شهرستان شامل روستاهای کلفت، خسروآباد، قلعه رودخان، سیدآباد و گوراب پس و شمار دیگری از نقاط حادثه دیده، به بررسی آخرین وضعیت آسیب های وارده پرداخت و بر نحوه کمک رسانی به مناطق و مردم نظارت کرد و دستورات لازم را به منظور بهبود عملکرد واحدهای مختلف صادر نمود.

فرماندار با حضور در روستای گوراب پس دستور داد مشکل قطع بخشی از مسیر ارتباطی این روستا در اثر ریزش پل و تخریب زمین های اطراف رودخانه، با اعزام یک دستگاه بیل مکانیکی رفع شود.

در این بازدید که به منظور برآورد خسارت و مدیریت خدمات امدادی صورت پذیرفت، مهندس جعفرزاده از دریافت ۲۰ میلیارد تومان تنخواه به منظور رفع فوری مشکلات توسط استاندار از دولت خبر داد.

وی همچنین به تدارک دیدن تمهیدات لازم پیش از وقوع بحران برای ذخیره سازی آب بهداشتی و مواد غذایی اساسی در نقاطی از شهرستان اشاره کرد.

Share