در اعتراض به دخالت افراد غیرمسئول

انصراف مالک ملوان انزلی از ادامه حضور در این باشگاه

محمد رفیع‌نیا مالک باشگاه ملوان انزلی با انتشار بیانیه‌ای کناره‌گیری خود از ادامه حضور در باشگاه ملوان انزلی را اعلام کرد و با انتقاد از سنگ‌اندازی برخی افراد، عدم حضور پژمان نوری و مازیار زارع را نتیجه سیاست‌های شخصی افرادی خارج از بدنه باشگاه دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمد رفیع‌نیا مالک باشگاه ملوان انزلی با انتشار بیانیه‌ای کناره‌گیری خود از ادامه حضور در باشگاه ملوان انزلی را اعلام کرد و با انتقاد از سنگ‌اندازی برخی افراد، عدم حضور پژمان نوری و مازیار زارع را نتیجه سیاست‌های شخصی افرادی خارج از بدنه باشگاه دانست.

در این بیانیه آمده است تا زمانی که افراد غیرمسئول، تصمیم‌گیرنده باشگاه ملوان باشند و خواسته هواداران برطرف نشود مالک باشگاه به کار خود در این باشگاه ادامه نخواهد داد.

کناره‌گیری مالک باشگاه در حالی رقم می‌خورد که تمرین امروز ملوانان در غیاب فرهاد پورغلامی سرمربی این تیم آغاز شد و بازیکنان ملوان در اواسط تمرین با اعتراض هواداران به‌ناچار تمرین را ترک کردند.

تیم فوتبال ملوان انزلی با شش امتیاز منفی لیگ دسته اول را آغاز کرده و در پایان هفته هشتم با کسب سه امتیاز در قعر جدول جای گرفته است.

Share