در راستای اشتغالزایی صورت گرفت؛

استفاده از فارغ التحصیلان بیکار در طرح «همیار طبیعت»

مدیرعامل اتحادیه سراسری شرکت های تعاونی منابع طبیعی و آبخیزداری کشور گفت: استفاده از فارغ التحصیلان بیکار در طرح ملی “همیار طبیعت” باعث ایجاد امید به زندگی در آنها شده و هم اشتغالزایی انجام شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حسین رضایی، مدیرعامل اتحادیه سراسری شرکت های تعاونی منابع طبیعی و آبخیزداری کشور در خصوص طرح همیار طبیعت و عملیاتی شدن آن اظهار کرد: برای اجرای طرح همیار طبیعت در استان‌ها و شهرستان‌ها از فارغ التحصیلان بی‌کار استفاده کرده‌ایم. این طرح یکی از اقدامات استراتژیک اتحادیه محسوب می‌شود.

وی در رابطه با میزان پیشرفت این طرح خاطرنشان کرد: تمام سازمان جنگل‌ها و مراتع، یگان ویژه جنگل‌داری، بخشداری‌ها و ده‌یاری‌ها،‌ نیروی هوایی و زمینی ارتش، سازمان امور عشایری و سازمان دانش‌آموزی در مدت اجرای این طرح که ۴ ماه از آن می‌گذرد همیشه حضور فعال داشته‌اند. استفاده از فارغ التحصیلان بیکار هم باعث ایجاد امید به زندگی در آنها شده و هم اشتغالزایی کرده است.

رضایی اظهار داشت: در این طرح بخش‌های مختلفی اعم از دامپروری، جنگل‌داری و محاظت از مراتع و برگزاری دوره‌های آموزشی در خصوص محیط زیست و منابع طبیعی گنجانده شده است.

Share